۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۷۳۰۷۹

پیام تسلیت ‌آیت الله علوی گرگانی در پی درگذشت آ‌یت الله هاشمی

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی درگذشت رییس فقید تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی درگذشت رییس فقید تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر  است:

بسمه تعالی
خبر درگذشت ناگهانی جناب مستطاب حضرت حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی رحمه الله یار دیرین امام و رهبری و شخصیت زحمتکش و پرتلاش سال های طولانی قبل و بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.
این عالِم مجاهد و زحمتکش که در دوران قبل از انقلاب در مبارزات بر علیه دستگاه سلطنتی شاهنشاهی در کنار مرحوم آیت الله طالقانی و شهیدان بهشتی و مطهری و مفتح رحمهم الله و برخی دیگر از انقلابیون وفادار به امام خمینی رحمه الله سالها رنج زندان را کشیدند، بعد از انقلاب نیز امام خمینی رحمه الله را تنها نگذاشته و در صحنه های مختلف و در رده های بالای انقلاب همچون ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل قوا در زمان جنگ نقش آفرین و مؤثر بودند.
ایشان با هوشیاری و زحمات فراوان بعد از رحلت امام خمینی رحمه الله نیز در سازندگی و آبادی مملکت ایران نقش ماندگار ایفا کردند.
اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان علیه السلام و به مقام معظم رهبری، همچنین به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و امید است که خداوند با فضل و رحمت خود ایشان را مشمول عنایات وافره خود قرار دهد و شفاعت اجداد طاهرین شامل حال ایشان گردد./1323/د102/ج1

ارسال نظرات