۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۷۶۵۱۳
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

حمایت از سرمایه گذاری سالم سبب پیشرفت و توسعه کشور می شود

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور با بیان این که حمایت از سرمایه گذاری سالم سبب پیشرفت و توسعه کشور می شود، گفت: در شرایطی که عده ای در فکر و طراحی هستند اراضی ملی را تصرف کرده و وسیله اخذ تسهیلات بانکی کنند تا به امور مختلف خود نظیر ویلاسازی بپردازند عده ای هم مجموعه های فرهنگی را می سازند.
یوسفیان ملا آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی ساحلی و مجتمع ورزشی فتحی که در روستای آب بخشان از توابع بخش دشت سر آمل برگزار شد گفت: خدا را شاکر هستیم شاهد افتتاح چنین مجموعه ای هستیم که از همه عزیزان قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که عده ای در فکر و طراحی هستند اراضی ملی را تصرف کرده و وسیله اخذ تسهیلات بانکی کنند تا به امور مختلف خود نظیر ویلاسازی بپردازند عده ای هم چنین مجموعه هایی را می سازند و جای شکر فروان دارد که نزد خداوند متعال از پاداش و اجر برخوردار هستند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور با بیان این که همیشه قضاوت مردم قضاوت صحیحی است، گفت: حمایت از سرمایه گذاری سالم سبب پیشرفت و توسعه کشور می شود.

یوسفیان ملا اظهار داشت: توسعه ورزش امری مهم و اساسی است که باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها در این مسیر استفاده شود و ضرورت دارد از فعالان این عرصه حمایت شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: ترویج ورزش سبب روی آوردن نسل جوان جامعه به این امر شده و آنان را از بسیاری ناهنجاری های موجود بازمی دارد.

یوسفیان ملا اظهارداشت: عزیزانی که تلاش و سرمایه خود را صرف ورزش می کنند بسیار ارزشمند و گرانقدر است که تلاش آنان ماندگار و جاویدان خواهد ماند تا در این مسیر قدم برداشتند.

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این مراسم بیان داشت: وقتی این فضاها را می بینیم شور و شعف به ما دست می دهد و هر میزانی نقاط روشن را اضافه کنیم از تیرگی ها کاسته می شود.

وی ادامه داد: فضاهای ورزشی متعلق به نسل نوجوان و جوان جامعه است که سبب نابودشدن زشتی ها می شود و ما برای پلیدی هایی که جوانان را در معرض تهدید قرار می دهد باید جایگزینی داشته باشیم که ضرورت دارد مکان هایی باشد تا جوانان انرژی خود را در آن تخلیه کنند.

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: آمل از جمله شهرهایی بود که بیشترین سهمیه را در المپیک داشته است و زمانی چنین پتانسیل قدرتمندی را در رشته های مختلف ورزشی داریم باید استفاده شایسته ای صورت دهیم.

منفرد تصریح کرد: فضاهای ورزشی دولتی برای ظرفیت شهرستان کفایت نمی کند و از اداره کل ورزش و جوانان مازندران استان درخصوص سالن ورزشی نیمه کاره امت آباد گله مند هستیم و شهرداری آمل آمادگی دارد این کار را صورت دهد اما متاسفانه نتوانستیم این قضیه را به انتها برسانیم.

وی ادامه داد: به عزیزانی که با سرمایه گذاری در امر ورزش به فکر جوانان شهر هستند افتخار می کنیم تا در این راه ارزنده و گرانقدر قدم برداشتند که دستاوردهای بسیاری در آن قرار دارد.

فرماندار ویژه آمل اظهار داشت: اگر برای ادامه این پروژه نیاز به تسهیلات باشد وعده می دهیم با تمام توان درخدمت باشیم تا تسهیلات با سود مناسب در اختیار قرار گرفته و مجموعه کاملی ایجاد شود.

گفتنی است، مراسم افتتاح مجتمع ورزشی فتحی و کلنگ زنی مجموعه ورزشی والیبال و فوتبال ساحلی با حضور نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل، بخشداران دشت سر و مرکزی، رییس اداره ورزش و جوانان آمل، سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل، اعضای شورای اسلامی و دهیاران منطقه و فعالان و پیشکسوتان عرصه ورزش در روستای آب بخشان بخش دشت سر آمل برگزار شد./1314/202ب2

ارسال نظرات