۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۴۷۶۸۰۰
به همت بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان؛

همایش «عمارهای ولایت، فدائیان انقلاب اسلامی» در کرمان برگزار شد

همایش عمارهای ولایت، فدائیان انقلاب اسلامی به همت بسیج طلاب و روحانیان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کرمان، حوزه های علمیه استان و ستاد ائمه جمعه و ائمه جماعات برگزار شد.
دوره آموزشي « اين عمار» در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، همایش "عمارهای ولایت، فدائیان انقلاب اسلامی" امروز در تالار سرو کرمان به همت بسیج طلاب و روحانیان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کرمان، حوزه های علمیه استان کرمان، ستاد ائمه جمعه و ائمه جماعات کرمان، نیروی انتظامی و نهاد جنوب شرق ارتش کرمان، دفاتر نمایندگی ولی فقیه در کرمان برگزار شد.

در بخش ابتدایی این مراسم حجت الاسلام حسینی خطبه 182 نهج البلاغه که شامل پند و اندرزهای حضرت علی (ع) به یارانشان بود را قرائت کردند و سپس حجت الاسلام محمد علی محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان در رابطه با جریان انحراف در تاریخ انقلاب سخن گفته و در پایان سخنانشان به پرسشهای حاضران پاسخ گفتند.

در ادامه این همایش حجت الاسلام علی رضایی مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه در رابطه با لزوم دشمن شناسی در دنیای امروز صحبت کرد و آن را از مسائل مطرح شده در ابتدای خلقت دانست.

در بخش دیگر این مراسم، حجت الاسلام فراهانی از طلاب نخبه کرمان در رابطه با لزوم تشکیل قرارگاه جهادی طلاب عدالتخواه کرمان صحبت کرد و افزود: به همت بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان این قرارگاه تشکیل شده و با هدف حلف الفضول رسول الله (ص) شروع به کار کرده است تا روحانیت و طلاب به واسطه آن، نسبت به ظالم و مظلوم بی تفاوت نباشند و مباحث روز را نقد و بررسی کرده و به مرحله اجرا برسانند.

وی نسبت به خطر انفعال روحانیت در دنیای امروز هشدار داد و آن را خطر بزرگی برای جهان اسلام دانست و گفت: حضور روحانیت در این عرصه ها و بیان نظرات و پیشنهادات و راهکارهای مناسب، بسیار می تواند راه گشا باشد و بخشی از معضلات را رفع کند.

در بخش پایانی این همایش آقای سید رضا صدرالحسینی کارشناس ارشد سیاست منطقه در رابطه با تحولات عراق، سوریه، لبنان، یمن و افغانستان سخن گفت و گزارش مختصری در این زمینه ارائه داد افزون بر آن در پایان این همایش، جلسه پرسش و پاسخ در رابطه با تحولات منطقه با حضور آقای صدرالحسینی صورت گرفت./202/9703/ب1

ارسال نظرات