۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۷۷۳۳۴
آیت الله دری نجف آبادی:

روحانیان دستاوردهای نظام اسلامی را در دهه فجر تشریح کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روحانیان باید دستاوردهای نظام اسلامی را در دهه مبارک فجر تشریح کنند، گفت: تشریح و تبیین ارزش های ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی تکلیف جامعه روحانیت به ویژه ائمه جمعه است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر دوشنبه در همایش ائمه جمعه استان مرکزی که در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: روحانیان از فرصت دهه مبارک فجر در راستای اهداف پسندیده خود بهره مند شوند.

انتقال ارزش های انقلاب و نظام اسلامی به نسل جوان

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روحانیان باید دستاوردهای نظام اسلامی را در دهه مبارک فجر تشریح کنند، گفت: تشریح و تبیین ارزش های ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی تکلیف جامعه روحانیت به ویژه ائمه جمعه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه ارزش های انقلاب و نظام اسلامی در دهه مبارک فجر باید به نسل جوان ایران اسلامی منتقل شود، خاطرنشان کرد: روحانیان باید جوانان را با فرهنگ انقلاب و اهداف امام راحل آشنا کنند و نسل جوان را در اولویت کاری خود بدانند.

دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت

آیت الله دری نجف آبادی بازگو کردن ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث و رخدادهای مرتبط با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را برای نسل جوان ضرورت مهمی دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان جوانان ما را نشانه گرفته اند و نباید بگذاریم دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، ابراز کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت گفتمان ارزشها و نماد اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماز جمعه بزرگترین پشتوانه های استوار حکومت اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی مردم و روحانیان توطئه های دشمنان را خنثی می کند، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در صدد ایجاد تفرقه و جدایی روحانیت از مردم گام بر می دارند و رابطه خوب مردم و روحانیان نقشه های شوم بدخواهان را نقش بر آب می کند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه رسالت خطیر تریبون نمازجمعه اصلاح رویکردها و سالم سازی فضای معنوی جامعه است، اظهار داشت: نماز جمعه یکی از بزرگترین پشتوانه های استوار حکومت اسلامی، کلاس بزرگ اخلاق، معنویت، عبادت و وحدت است.

به گزارش رسا، به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران نماز جمعه در بیش از 850 نقطه از کشور پهناور ایران اسلامی برگزار می شود و سرمایه عظیم معنوی و سیاسی است

همچنین  نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود

شایان ذکر است،  پنجم مرداد ماه سال 1358 اولین نماز جمعه به امامت آیت الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد./842/202/ب2

ارسال نظرات