۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۷۷۷۲۷
امام جمعه بروجرد:

خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از برکات انقلاب است

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم و محرویت زدایی از اهداف و برکات انقلاب است، گفت: خدمت به مردم باید با هدف برطرف سازی مشکلات این قشر و در جهت رفع محرومیت زدایی مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به 15 روستای شهرستان بروجرد، گفت: خدمت به مردم بزرگ ترین عبادت است.

وی با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم بدون منت و انجام وظیفه در جهت محرومیت زدایی در جامعه، بیان کرد: از اهداف مهم شکل گیری انقلاب به رهبری امام راحل و پشتوانه ملت محرومیت زدایی بوده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب مدل جدیدی از حکومت به نام جمهوری اسلامی در کشور شکل گرفت، افزود: پیروزی انقلاب دستاوردها و برکات فراوانی به همراه داشت و به برکت انقلاب امروز شاهد پیشرفت در عرصه های گوناگون در کشور هستیم.

وی با یادآوری اینکه در دوران پهلوی مناطق روستایی در محرومیت به سر می بردند و شهرها نیز از امکانات رفاهی بی بهره بودند، خاطرنشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی چشمگیری به مناطق محروم و روستاها صورت گرفت.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه امروز رفع محرومیت از روستاها در اولویت قرار دارد، بیان داشت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد ارائه خدمات فراوانی به مردم حتی در دورترین نقاط روستاها هستیم.

ضرورت جهاد مسؤولان در جهت رفع محرومیت   

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی روستاها از نعمت آب، برق، گاز، تلفن، راه آسفالت، بهداشت و درمان و اینترنت برخوردار هستند، تصریح کرد: برای زدودن غبار محرومیت به صورت کامل نیازمند جهاد، تلاش و پشتکار بیشتری است.

حجت الاسلام ترابی گازرسانی به 15 روستای شهرستان بروجرد و برخورداری 90 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز را از خدمات مهم نظام عنوان و ابراز کرد: امیدواریم که شاهد رشد روز افزون خدمات مسؤولان در سایه وحدت، تعامل و همفکری آنان در جهت برطرف سازی مشکلات مردم باشیم./9451/203/ب2

ارسال نظرات