۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۷۷۹۸۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلاب ریشه در قرآن و تفکر قرآنی دارد

نماینده ولی فقیه در لرستان ریشه انقلاب را از قرآن دانست و گفت: مردم برای انقلاب قیام کردند و به شهادت رسیدند و امروز تداوم انقلاب به خون شهیدان است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی لرستان که در سالن همایش تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای قرآنی یک ضرورت است، افزود: انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به اعتبار قرآن بوده است، مردم برای قرآن قیام کرده و هدفشان قرآن بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه زمانی که قرآن، انقلاب و شهادت در کنار هم قرار می گیرد، ارزشمند است، بیان داشت: شهدای قرآنی فضیلت و ارجعیت دارند چرا که آنچه را تلاوت کردند تفسیر عملی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم، خاطرنشان کرد: ریشه های انقلاب از قرآن است و انقلاب اسلامی ریشه در تفکر قرآنی دارد، ایمان، وحدت، استقامت و رهبری ریشه در قرآن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: شعارهای انقلاب شعارهای قرآنی است و اعتبار و ارزش انقلاب به خاطر قرآن است، مردم برای قرآن قیام کردند و امروز نیز تبیین آموزه های قرآنی راه تداوم انقلاب است.

وی در ادامه با بیان اینکه تداوم انقلاب به خون شهدا است، اظهار داشت: تا زمانی که تفکر قرآنی در جامعه حاکم است، این انقلاب زنده می ماند و در سایه فرهنگ ایثار و شهادت به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: خدای متعال راه دستیابی به سعادت دنیا و آخرت را در ایمان، استقامت و شهادت می داند و همه قدرتهای مادی در برابر قدرتهای الهی سر تعظیم فرود می آورند.

وی بیان داشت: ایمان ما به خدای متعال است و به وعده های الهی ایمان داریم و می دانیم که خداوند ما را یاری می کند و همواره پای شعارهای انقلاب ایستاده ایم./9459/202/ب2

ارسال نظرات