۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۷۸۲۵۶
آیت الله صفایی بوشهری:

کشوری که از کودک 5 ساله می ترسد مرگش نزدیک است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: کشوری که کودک پنج ساله را به عنوان تهدید قلمداد می کند مرگش نزدیک است.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) در عمر 57 ساله خود آثار بسیار حماسی از خود برجای گذاشت و شاید بتوان آن را عامل بقای قیام کربلا عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر علم، فضل و مکارم اخلاقی را از ویژگی های این حضرت دانست و ابراز داشت: حضرت زینب(س) در دامان حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) رشد کرد و در خانه رسالت و امامت از نسل حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل در او اثر گذشت.

امام جمعه بوشهر حضرت زینب(س) را الگوی مناسبی برای زنان دانست و با تبرک روز پرستار اظهار کرد: امید است مسؤولان به مشکلات این قشر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با تبریک دهه فجر و گرامداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب گفت: هیچگاه صفحه ذهن تاریخ جهان، شکوه انقلاب اسلامی را فراموش نخواهد کرد؛ انفلاب اسلامی استبداد چند هزار ساله شاهنشاهی را در هم شکست و سلسله استکبار را از بین برد و استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را ارزانی داشت.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: زمانی استبداد فضای ایران را گرفته بود و سایه سنگین و شوم آن در این سرزمین برقرار بود، در آن وقت بود که انقلاب با فضایی اسلامی و نگاه محمدی از سوی امام خمینی(ره) تحقق یافت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران گفت: سال 57 در چنین روزی نیروی هوایی با امام راحل بیعت کردند و پیوند ارتش با مردم و انقلاب را محکم کردند؛ نیروی هوایی امتحان خود را پس داده است و در تمامی مراحل قبل و پس از انقلاب حماسه آفریده است در حال حاضر با تمام نیروی و قدرت نرم افزاری و سخت افزاری و سیستم های دفاعی و منابع عظیم انسانی پر قدرت در میدان حاضر است.

وی با محکوم کردن حرکت غیر حقوق بشری و بدور از اخلاق و قوانین بین المللی ترامپ در منع ورود هفت کشور اسلامی به آمریکا به ویژه ایران تصریح کرد: در حالی کشور ایران را ممنوع الورود می کنند که عربستان سعودی به عنوان تولید کننده تروریسم در بین این هفت کشور نیست این نشان می دهد که آمریکا کانون تروریسم است.

آیت الله صفایی بوشهری این اقدام آمریکا را نشان از ضعف این کشور در تامین امنیت خود عنوان کرد و اظهار داشت: شاهدیم کشوری ادعای قدرت می کند که حتی نمی تواند امنیت خود را تامین کند؛ ایران در طول تاریخ هیچگاه چنین قانونی را وضع نکرده و این نشان از اخلاق دیپلماسی در عین مدیریت است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به دستگیری کودک پنج ساله ایرانی در آمریکا اظهار داشت: آمریکایی که از کودک پنج ساله می ترسد چگونه می تواند ایران را تهدید نظامی کند؛ تمامی مردم ایران جهادگر و ترسی از مقابله با دشمن ندارند و در صورتی که آمریکا بخواهد کوچکترین تهدیدی کند ملت ایران در مقابل آن خواهد ایستاد.     

خطیب جمعه بوشهر افزود: کشوری که کودک پنج ساله را به عنوان تهدید قلمداد می کند مرگش نزدیک است./201/833/ب1

ارسال نظرات