۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۷۸۴۱۴
آیت الله دری نجف آبادی:

دهه فجر یادآور حماسه عظیم ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی به مناسبت دهه فجر گفت: ایام الله دهه فجر یادآور حماسه عظیم ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت، گنجینه ارزش های ناب انقلاب و فصل اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در پیامی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار خبرگزاری رسا در استان مرکزی قرار گرفت، آورده است: حماسه عظیم مردمی در رخدادهای انقلاب اسلامی در تاریخ ایران درخشنده و تابناک است.

وی در این پیام می افزاید: پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و موفقیت دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف در کنار استقلال سیاسی گوشه ای از دستاوردهای بی شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از این پیام آورده است: دهه فجر امسال را در حالی سپری می کنیم که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار اصیل انقلاب، امام و رهبری در بین ما نیست ولی مبارزات، اقدامات و تلاش های ارزشمند ایشان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تدوام و ثبات آن هرگز از یادها پاک نمی شود.

 آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرده است: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره قدردان زحمات و فداکاری شهیدان و مجاهدات راه حق و آزادی و خدمتگزاران میهن اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام خاطرنشان کرده است: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده، باید با بهره گیری از راه و منش امام راحل و ایثار شهیدان والا مقام و مقاومت ملیت بزرگ ایان با هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر مسؤولان خدمتگزار به پیروزی های بزرگ و درخشانی بیاندیشیم و برای آن بکوشیم.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرده است: تحریم های ظالمانه اقتصادی، هجمه های همه جانبه سیاسی، القای اندیشه های پلید و تفکرات ضد اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی گری با ولایتمداری و تفکر انقلابی باید خنثی شود و دشمن را در دسیسه ها ناکام گذاشت و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و افتخار همراه و همگام با دولتمردان و نیروهای مومن و وفادار به نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح با آگاهی و بصیرت و همت دنبال کرد.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از این پیام ابراز امیدواری کرده است: با محور قرار دادن معنویت، ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از اندیشه های امام راحل، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در سایه اتحاد و همدلی و تلاش، مجاهدت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان عطیه الهی شاهد موفقیت نظام اسلامی و خنثی شدن توطئه های استکباری، صهیونیستی و داعشی باشیم.

شایان ذکر است، در این پیام از اقشار مختلف مردم استان مرکزی برای حضور آگاهانه و پرشور راهپیمایی 22 بهمن دعوت شده است./842/204/ب2

 

ارسال نظرات