۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۰۰۲
نماینده مجلس:

خدمات سپاه مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی است

دهمرده گفت: خدمات سپاه مصادیق واقعی اقتصاد مقاومتی است و سبب رشد و شکوفایی با باقیات الصالحات و وحدت کلمه بوده است.
حبیب الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حبیب الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در آیین افتتاح 823 پروژه عمرانی مردم‌یاری و اشتغال‌زایی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور که در سالن اجتماعات دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: در هر سرزمین وهر تشکیلاتی سه مؤلفه در هر برهه از زمان تعیین‌کننده است.

وی افزود: رهبری، مردم و ایمان سه عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است؛ اگر این سه عنصر در کنار هم باشد اتفاقات تاریخی رخ می‌دهد.

دهمرده با اشاره به توطئه دشمنان عنوان کرد: امروز تمام بدخواهان جهان جمع شده‌اند تا این سه عنصر را از ملت ایران بگیرند انقلاب را از بین ببرند اما با لطف پروردگار و وجود این سه عنصر مهم به پیروزی نهایی در برابر تمامی دشمنان خواهیم رسید.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش محوری امام راحل در انقلاب تصریح کرد: اخلاص و عمل امام خمینی(ره) او را نسبت به همه متمایز کرده بود و با قربت الهی در راستای کمک‌رسانی و خدمت به مردم گام برمی‌داشت؛ لطف و محبت پروردگار هم به این شخصیت مانند ائمه(ع) ارزش و جایگاه داده است.

وی ابراز داشت: پاسداران عنصر وحدت در جامعه هستند که با خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مردم‌داری و مردم‌یاری در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند؛ خدمت بی منت به مردم شامل حال پاسداران شده و این مهم سبب مبارزه با مستکبرین و بدخواهان عالم شده است.

دهمرده در پایان تصریح کرد: خدمات سپاه مصادیق واقعی اقتصاد مقاومتی است و سبب رشد و شکوفایی با باقیات الصالحات و وحدت کلمه بوده است؛ این‌ها سبب شده که امروز با وجود همه کارشکنی های که دشمن علیه ایران دارد، روز به روز بر عزت نظام جمهوری اسلامی افزوده و بعنوان یک الگو برای بشریت شناخته شود./202/831/ب1

ارسال نظرات