۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۰۱۴
وزیر اطلاعات:

تداوم انقلاب اسلامی با امیدواری مردم تضمین می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی گفت: انقلاب اسلامی در دل یاس و ناامیدی تحلیل‌گران سیاسی و امیدواری مردم به پیروزی رسید و امروز هم تداوم انقلاب با امیدواری مردم تضمین می‌شود.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: همدلی و همراهی مردم بخش قابل توجهی از امنیت امروز را رقم می‌زند؛ این در حالیست که همزمان با صدای انفجارها در کشورهای منطقه، در ایران اسلامی امنیت پایدار حکمفرماست.
وی با بیان این‌که خدمتگزاری به مردم راهکار اصلی مقابله با دشمنان نظام است، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن دست تسلیم در برابر ملت ایران بالا آورده و به خود اجازه نمی‌دهد که دست از پا خطا کند، قطعا سلاح‌ها و جنگ‌افزارهای پیشرفته و نیروی بازدارنده نظامی تاثیرگذار بوده، اما بالاتر از آن تاثیر همدلی و همراهی مردم است.
وزیر اطلاعات خدمت بی‌منت و تمام معنا به مردم را توفیقی ارزشمند و الهی دانست و افزود: باید در برابر مردم زانوی ادب به زمین بزنیم، نباید ارزش خدمت به مردم را با منت بی‌اثر کنیم، امکانات ما به قدری نیست که با خدمت‌های مادی بتوانیم رضایت کامل مردم را جلب کنیم، اما منابع اخلاقی و حسن خلق به مردم ظرفیتی پایان‌ناپذیر است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این‌که مردم ما هر زمان که انقلاب اسلامی به حضور و خروش آنها نیاز داشته سنگ‌تمام گذاشته‌اند؛ تصریح کرد: انقلاب اسلامی، حرکت در دل نومیدی‌ها و امام راحل، قهرمان این حرکت بود، امام خمینی(ره) در سال 41، مبارزه را در شرایطی آغاز کرد که هیچ زمینه‌ای برای مبارزه فراگیر سیاسی وجود نداشت.
وی افزود: در شرایطی که دانشگاهیان معقتد بودند که سوسیالیسم تنها راه مبارزه است، بازاریان قید مبارزه را زده بودند و روحانیون و سیاسیون هم سرخورده شده بودند؛ امام با فریادهای حق‌طلبانه خود همه را به صحنه آورد و متحد کرد و چیزی نگذشت که مبارزه فراگیر شد و سر از حماسه 15 خرداد 42 درآورد.
وزیر اطلاعات با بیان این که سال‌های 56 و 57 هم مبارزه در دل نومیدی بود، افزود: در این سال‌ها هم گروه‌های مختلفی مثل فداییان خلق و منافقین، به روش مسلحانه روی آورده بودند که با سرکوب رژیم مواجه شدند و آمریکا نیز ایران را جزیره ثبات می‌دانست که هیچ خطری نظام سلطنتی آن را تهدید نمی‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی در دل یاس و ناامیدی تحلیل‌گران سیاسی و امیدواری مردم به پیروزی رسید، گفت: امروز هم تداوم انقلاب با امیدواری مردم تضمین می‌شود؛ اگر دولت یازدهم با شعار امید مستقر شده به این خاطر است که امیدواری مردم موجب حرکت و نشاط و دفاع از انقلاب و نظام می‌شود؛ لذا هرچه برای افزایش امید مردم تلاش کنیم تداوم انقلاب را تضمین کرده‌ایم.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که یخ تحریم‌ها آرام‌آرام در حال ذوب شدن است، گفت: هرچند کارها نسبت به دوران تحریم، سهولت یافته اما مسؤولان اجرایی کشور همچنان با سختی‌های زیادی مواجه هستند که این مشکلات، ارزش کار آنها را دوچندان می‌کند./935/پ202/ص

 

ارسال نظرات