۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۴۸۰۵۹۳
امیر اسماعیلی:

با اشاره رهبری دشمنان را از اعمالشان پشیمان خواهیم کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء، با اشاره به اقتدار کشور در حوزه امنیت، گفت: هنوز روحیه دفاع مقدس در ملت ایران وجود دارد و اگر مقام عظمای ولایت فقط لبی تر کند، دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اعمال ننگینشان، پشیمان خواهیم کرد.
امیر اسماعیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء، عصر امروز در مراسم یادواره  شهید باباخانی در شهرستان نطنز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، از دهه فجر به عنوان نماد وحدت بین رهبر معظم انقلاب و ملت یاد کرد و گفت: مردم، خیانت های رژیم منحوس پهلوی را هیچ گاه از یاد نخواهند برد.

وی کودتای 28 مرداد را یکی از هزاران خیانت بزرگ رژیم ستم شاهی به مردم شریف ایران دانست و تصریح کرد: شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی، سبب تسلای خاطر مردم شریف ایران شد به طوری که این اتفاق بزرگ و بی نظیر هیچ گاه از اذهان فراموش نخواهد شد.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز، روزهای دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، اظهار کرد: ولی با این وجود، قداست دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در باورهای آنها نهادینه شده است، حضور میلیونی مردم در مراسم 22 بهمن ماه گواهی بر این ادعا است که انگیزه‌های دینی و انقلابی در وجود مردم قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء در ادامه خاطرنشان کرد: یاوه گویی سران استکبار جهانی، نه تنها لرزه‌ای بر پیکره ملت شریف ایران وارد نمی آورد بلکه باعث همدلی و اتحاد کلمه بیشتر در ملت خواهد شد.

وی ملت ایران را گزینه ی روی میز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ما هیچ گاه با استکبار جهانی سر سازگاری نداشته و نخواهیم داشت، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را که هر ساله و به مناسبت های مختلف در سطح کشور طنین انداز می‌شود، نمونه بارز این عدم سازش با استکبار جهانی و ظالمان است.

امیر اسماعیلی با اشاره به ضعف‌های دشمن در برابر اراده و توان ملت ایران، تصریح کرد: جمله معروف امام خمینی که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» نشان دهنده این است که به حول و قوه الهی این انقلاب به کوری چشم دشمنانش پیش خواهد رفت و به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) سپرده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود، به گزارشی از نتیجه فعالیت های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) پرداخت و گفت: به گزارش eko آسمان ایران به عنوان امن ترین آسمان منطقه شناخته شد تا جایی که امروز حجم پرواز هواپیماهای عبوری از فراز کشورمان از مرز 1800 پرواز در روز گذشته است، چنین امنیتی نشان دهنده  قدرت ملت ایران است، هم اکنون پدافند هوایی با قدرت در 3700 نقطه کشور حضور دارد و اجازه کوچکترین تعرضی را به دشمنان نخواهد داد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، در ادامه با بیان اینکه همه ما بدهکار خون پاک شهدا هستیم اظهار کرد: همه مسؤولان باید تلاش کنند که ارزیابی ملت و رهبر معظم انقلاب، خوب و قابل قبول باشد، هنوز روحیه دفاع مقدس در ملت ایران وجود دارد و اگر مقام عظمای ولایت فقط لبی تر کند، دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اعمال ننگینشان، پشیمان خواهیم کرد.

امیر اسماعیلی، در ادامه ضمن تأکید بر هوشیاری مردم در دو حوزه فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد: این دو جبهه که فاقد خاکریز مشخصی برای دفاع می باشند باید مورد توجه جدی قرار بگیرند، ایران اسلامی دارای فرهنگی غنی است، همه ملت‌ها به ویژه ملت ایران نباید به دشمن اجازه دهند که فرهنگ پوشالی خود را جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کنند چرا که این جبهه فاقد هرگونه خاکریز و مرز مشخصی است و بیش از سایر عرصه ها به هوشیاری و بصیرت نیازمند است./1304/202/ب1

ارسال نظرات