۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۸۱۵۰۰
جانشین تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق:

یاد شهیدان سبب ترویج ارزش های اسلامی است

حجت الاسلام سرور با بیان اینکه امروزه یاد شهیدان سبب ترویج ارزش های اسلامی است، گفت: امروزه این وظیفه ای همگانی است که راه شهدا، اهداف و آرمان های والای آنان را با جدیت دنبال کنیم.
بازدید امروز حجت الاسلام سرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید رضا سرور، جانشین تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه السلام عصر امروز به همراه تنی چند از مسؤولان این مرکز از خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد رضایی دیدار کردند.

حجت الاسلام سرور در این دیدار با بیان اینکه امروزه یاد شهیدان سبب ترویج ارزش های اسلامی است، تاکید کرد: امروزه این وظیفه ای همگانی است که راه شهدا، اهداف و آرمان های والای آنان را با جدیت دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه باید سبک زندگی انسان های مؤمن و مسلمان مثل شهدای گرانقدر ابدی باشد، ادامه داد: تربیت انسان های متعهد با استفاده از سبک زندگی شهدا امکان پذیر است چرا که شهیدان از زندگی دنیوی عبور کردند و به ملکوت اعلی پیوستند.

جانشین تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه السلام گفت: باید قدر خانواده های شهدای مدافع حرم را دانست چرا که اگر صبر وتربیت صحیح این خانواده ها نبود به مقام شهادت نمی رسیدند.

گفتنی است در پایان این دیدار به پاس قدردانی از این خانواده شهید، هدایایی تقدیم این خانواده شد./203/859/ب1

ارسال نظرات