۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۸۳۱۸۰
امام جمعه خرم آباد:

ایران با تأسی از اسلام و مقاومت در برابر استکبار می ایستد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران در دین، مکتب و اسلام و مقاومت است، گفت: دنیا بداند ایران در سایه مکتب اسلام و مقاومت در برابر استکبار ایستادگی می کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه گفت: فاطمه(س) برترین و والاترین زنان جهان است و زندگی آن حضرت برای همه الگو است.

وی عظمت ایام فاطمیه را در الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه(س) عنوان کرد و افزود: فاطمه(س) ملاک و معیار خشم و خشنودی خدا و الگو برای همه دورانها است.

فاطمه نخستین شهیده حریم ولایت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فاطمه(س) معیار زندگی و ملاک سعادت مندی و خشنودی در دنیا است، عنوان داشت: فاطمه زهرا(س) نخستین شهیده راه ولایت است و در مسیر دفاع از حریم ولایت شیوه مبارزاتی خاصی داشتند.

وی ایام فاطمیه را ایام پیوند با ولایت عنوان و خاطرنشان کرد: در این ایام با الگو گیری از اهل بیت و ائمه معصومین(ع) از ولایت دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به روز امور تربیتی عنوان کرد: تربیت یعنی ایجاد تعادل و هماهنگی بین قوای انسانی است.

امام جمعه خرم آباد تربیت را امری حساس و پیچیده عنوان کرد و افزود: حساسیت تربیت به حدی است که خداوند مسؤولیت تربیت را به ائمه اطهار و انبیا واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نسل جوان و نوجوان در معرض شدیدترین هجمه ها قرار دارند، خاطرنشان کرد: یکی از هجمه ها در فضای مجازی صورت می گیرد.

فضای مجازی بزرگ ترین خطر برای خانواده، نسل جوان و جامعه است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه فضای مجازی اعتماد عمومی را سلب کرده است، یادآور شد: امروز بزرگ ترین خطر برای جامعه، خانواده و نسل جوان فضای مجازی است که باید مدیریت و کنترل شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال ترویج تفکر سکولار در جامعه است، تصریح کرد: تربیت دینی راه مقابله با هجمه دشمن و بیمه سازی نسل جوان در برابر تفکر سکولار در عصر حاضر است.

حجت الاسلام والمسلیمن میرعمادی در ادامه کار معلمی را حساس و مهم دانست و گفت: انتظار می رود معلمان با همکاری خانواده در تربیت نسلی مؤمن ایفای نقش کنند.

مسؤولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند

وی در ادامه به سخنان اخیر رهبری اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید به فکر مشکلات مردم باشند، مردم مشکلات فراوانی دارند، بیکاری، رکود و گرانی از مشکلات مهم مردم است که باید برطرف شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سال اقدام و عمل خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بگویند که دراین سال چه اقداماتی انجام دادند چراکه عملکرد مسؤولان موجب امیدواری مردم می شود.

وی در ادامه بیان داشت: حرکت خزنده ای در منطقه برای پیگیری خط سازش دنبال می شود، در مقابل خط مقاومت که رژیم صهیونیستی را به افول برده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه اسراییل، عربستان و ترکیه همنوا می شوند و در کنفرانس مونیخ موضع مشترک می گیرند، اظهار داشت: جای تعجب بود آل سعود که بزرگ ترین حامی تروریست است، ایران را حامی تروریست می داند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه افزود: اینها باید بدانند ملت ایران اسلامی از جبهه مقاومت در هر نقطه ای از دنیا حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه ترکیه می گوید می خواهد جلوی قدرت ایران را بگیرد، خاطرنشان کرد: قدرت ایران اسلامی قدرت اسلام، دین، مکتب، بیداری و مقاومت بوده به دنبال اتحاد امت اسلامی است و با استکبار و تروریست مقابله می کند./201/9459/ب1

ارسال نظرات