۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸
کد خبر: ۴۸۳۵۳۷
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم خبر داد؛

پيش‌بيني ۸ بوستان بزرگ شهري قم براي اسكان زائران در نوروز

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه بوستان فدك محور اسكان مسافران نوروزي است، گفت: براي پشتيباني ورودي‌هاي مختلف شهر و بوستان فدك هفت بوستان ديگر براي اسكان به طور مقطعي و ثابت مشخص شده است.
پیام جوادیان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به فضاهای مشخص شده به اسکان زائران در ایام نوروز، اظهار کرد: بوستان مهدی و هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا در منطقه دو، بوستان فدک و لاله در منطقه سه، بوستان علوی در منطقه چهار، بوستان نیایش در منطقه پنج و بخشی از بوستان غدیر در منطقه هشت فضاهای تعیین شده برای اسکان زائران در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: بوستان‌ها به طوری انتخاب شده‌اند که توزیع اختصاصی خود را دارند و هر کدام از آنها در محدوده یک ورودی شهر قرار گرفته‌اند و زائران از آنها استفاده خواهند کرد.

جوادیان با تاکید بر اینکه محور کمپینگ فدک به عنوان مرکز اصلی اسکان زائرین مشخص شده است، اظهار کرد: سعی داریم بوستان‌ لاله را برای پشتیبانی بوستان فدک آماده داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از بوستان‌ها و محل‌های اسکان زائران در نوروز، تصریح کرد: بازدیدهای ایمنی، زیباسازی، فرهنگی و امکانات اقامه نماز در حال انجام است تا در نوروز بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اصلاح ورودی بوستان فدک و رفع مشکلات روشنایی آن، بیان کرد: ما سعی داریم عمده مسافران را به سمت این بوستان هدایت کنیم.

جوادیان بیان کرد: این قابلیت را داریم که مسافر را به سمت بوستان فدک هدایت و اسکان دهیم و اگر کمبود فضا پیدا کردیم فضاهای جایگزین را اختصاص دهیم.

وی با تاکید بر اینکه عمده ورودی مسافر از میدان ۷۲ تن است، گفت: اطلاع رسانی در ورودی ۷۲ تن سال گذشته دچار نواقصی بود که باید امسال این مشکل رفع شود تا شهروندان سردرگم پیدا کردن فضایی برای اسکان یا دستیابی به مقاصد خود نباشند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه سوله‌های بحران شهرداری برای مواقع بارانی آماده اسکان زائران خواهد بود، افزود: مراکزی مشخص شده تا در صورت تشدید سرما یا بارش باران در ایام نوروز بتوانیم مسافران را اسکان دهیم./872/د102/ی

ارسال نظرات