۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۹۲۱
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم بهره گیری از سرمایه آستان قدس رضوی در حل معضل بیکاری استان کرمانشاه

آیت الله علما گفت: آستان قدس رضوی از سرمایه و امکانات فراوانی برخوردار است و با بهره گیری از این امکانات می توان به رفع مشکل بیکاری در استان کرمانشاه نیز کمک کرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در اولین نشست کارگروه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه، ابراز داشت: آستان قدس رضوی از سرمایه و امکانات فراوانی برخوردار است و با بهره گیری از این امکانات می توان به رفع مشکل بیکاری در استان کرمانشاه نیز کمک کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه استان کرمانشاه رتبه نخست در آمار بیکاری در کشور را دارا است و برطرف ساختن این معضل نیازمند تلاش مسؤولان و ارائه راهکارهای مناسب است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از جوانان با اراده و با استعداد و همچنین منابع خوب و سرشاری برخوردار است بنابراین نباید این آمار بالای بیکاری در استان تداوم داشته باشد.

وی در ادامه مطرح کرد: مسؤولان استان باید زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در کرمانشاه را بررسی کنند تا جوانان ولایتمدار استان به شغلهای مناسب دست پیدا کنند و آمار بیکاری در استان کاهش یابد.

آیت الله علما اظهار داشت: امید است برکات معنوی آستان قدس رضوی شامل حال جوانان استان کرمانشاه نیز شده و معضلات استان را مرتفع سازد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خواستار به وجود آمدن امکان سفر زیارتی اقشار کم درآمد استان به مشهد مقدس شد و گفت: مهیا کردن امکانات سفر این اقشار به مشهد مقدس، از نظر خداوند سبحان دور نخواهد ماند./857/203/ب2

ارسال نظرات