۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۸۴۱۶۱
امام جمعه شوش:

امت اسلام باید با وحدت به مشکلات جهان اسلام رسیدگی کنند

امام جمعه شوش با اشاره به این که کشورهای اسلامی چشم انتظار دولت های خائن خود نباشند، گفت: برخی از این این دولت ها دشمن شماره یک جهان اسلام هستند و ملت ها خود به وظایف عمل کنند و در برابر استکبار و مزدوران ایستادگی کنند.
حجت الاسلام سيد محمد امام ، امام جمعه شوش

حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که بی توجهی مسلمانان به مسأله نخست جهان اسلام یعنی فلسطین نقشه دشمن است، ابراز داشت: این مسأله همچنین ناشی از بی عرضگی و بی غیرتی بعضی از سران کشورهای اسلامی است که قطعه ای اسلام اشغال شد و این سران اهمیتی نمی دهند.

وی با اشاره به این که سران اسلامی به جان هم افتاده اند و عربستان سعودی علاوه حمله به یمن در پی ساقط کردن دولت سوریه است، ادامه داد: راه حل مقابله با این اتفاق بیداری مسلمانان است که از شرایط پیروزی بر مستکبران می باشد.

رییس شورای فرهنگی عمومی شوش با بیان این که جهان اسلام متحد و دست در دست هم قرار دهند تا بتوانند مستکبران را شکست دهند، افزود: کشورهای اسلامی بدانند اختلافی که در منطقه شده فرصتی برای بهره برداری دشمن از این آب گل آلود است.

امام جمعه شوش با بیان این که امت های اسلامی باید تحت لوای یک پرچم و رهبری قرار گیرند و با یکدیگر نسبت به مشکلات جهان اسلام چاره ای بیاندیشند، گفت: کنفرانس اسلامی بین جهان اسلامی بهترین وسیله برای اتحاد و رهبری میان آنها است.

حجت الاسلام امام با اشاره به این که کشورهای اسلامی چشم انتظار دولت های خائن خود نباشند؛ چراکه دشمنی آنها نسبت به اسلام، دولت و مردم فلسطین بیش از دشمنی صهیونیست و آمریکایی ها است، بیان داشت: این دولت ها دشمن شماره یک جهان اسلام هستند و ملت ها خود به وظایف عمل کنند و در برابر استکبار و مزدوران ایستادگی کنند.

وی با بیان این که فلسطینی ها با شعار الله اکبر و اعتقاد اینکه راه پیروزی و آزادی فلسطین به جزء از راه الله اکبر و اسلام میسر نیست، اظهار داشت: کشورهای اسلامی همچون سوریه، عراق و یمن متوجه شده اند که هیچ امیدی به سازمان ملل، حقوق بشر وجود ندارد بلکه ابزاری در دست مستکبران هستند

رییس شورای فرهنگی عمومی شوش ادامه داد: در انتفاضه سوم باتوجه به بیداری کشورهای اسلامی و توجه به موضوع اسلام در فلسطین و برقراری وحدت و بصیرت کافی، امیدهای بیشتری نسبت به پیروزی وجود دارد./9453/302/ب1

ارسال نظرات