۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۸۴۲۷۵
آل اسحاق:

ترمیم ساختارهای تضعیف‌شده اساس ظهور جمنا است

عضو شورای مرکزی جمنا بابیان این‌که مبانی روابط بین‌الملل عملکرد قابل دفاعی ندارد، اظهار داشت: بررسی این کاستی‌ها از سوی جبهه مردمی مقدمه شکل‌گیری این وحدت عمومی شده است.
یحیی آل اسحاق

یحیی آل اسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از استمرار دائمی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: موضوع انتخابات موضوع مقارن با تأسیس این جبهه انقلابی است؛ این در حالی است که جبهه اهداف شکل‌گیری خود را تأمین و دست‌یابی ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران می‌داند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به تشریح عوامل تأسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان داشت: نیروها و گروه‌های انقلابی برای جبهه مردمی ماهیت حزبی قائل نبوده و آن را معارض با هیچ حزب ایرانی، اسلامی و انقلابی نمی‌دانند؛ بر این اساس اعضا و گروهای جبهه بااحساس ضرورت‌هایی نسبت به مبانی و افق‌های بر زمین‌مانده انقلاب اسلامی در گامی مشترک به هم‌فکری و همگرایی عمومی در فضای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اقدام کرده اند.

آل اسحاق، عملکرد انقلاب اسلامی ایران را در رقابت تمدن‌ها درخشنده و قوی توصیف داشت و اظهار کرد: حلقه مفقوده تمدن اسلامی حقیقتی است که تمدن‌های خودساخته غربی در نبود آن در دوران قبل از انقلاب اسلامی آن را بی‌تأثیر در معادلات سیاسی دنیا می‌دانستند؛ بر این اساس با ظهور انقلاب اسلامی ایران و تغییر فراگیر و اصولی معادلات سیاسی دنیا در سیاق این حضور مقدمه رقابت‌های تمدن‌ها شده تا جایی که غرب از سرعت پیشرفت تمدن اسلامی ابراز نگرانی کرده و با اکاذیب گوناگون سیاسی ایران را مرکز شرارت توصیف می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تمام حکومت‌های طاغوتی غرب در مقابله به انقلاب اسلامی ایران نقطه مشترک سیاسی و اقتصادی دارند، عنوان داشت: تمام امکانات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را با وجود اختلافاتی که با یکدیگر دارند در ترویج ایران هراسی و اسلام هراسی هزینه کرده‌اند؛ بنابراین اقتدار، ظهور، تأثیرگذاری و حضور قدرتمند انقلاب اسلامی ایران مقدمه بروز تحولات بزرگ سیاسی جهان امروز شده است.

آل اسحاق با اشاره به فناوری‌های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: در موضوع فناوری‌های نوین دفاعی و نظامی، منابع نیروهای انسانی و حوزه‌های مهندسی انقلاب اسلامی ایران عضو دولت‌های برتر جهان است؛ بر این اساس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به نبال آن است با یک همگرایی و همراهی وحدت‌آفرین در حوزه‌های سیاسی، روابط بین‌الملل و مبانی اقتصادی به تأمین و ترمیم شکاف‌های موجود بپردازد.

وی ادامه داد: بسترهای اقتصادی ایران اسلامی باوجودآنکه از بیشتر کشورهای صنعتی دنیا ظرفیت عظیم‌تری دارد، عقب‌افتادگی اقتصادی ایران زبان زد عام و خاص شده است؛ این در حالی است که در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نگرانی‌های عمده‌ای احساس می‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بابیان این‌که مبانی روابط بین‌الملل عملکرد قابل دفاعی ندارد، اظهار داشت: بررسی این کاستی‌ها از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مقدمه شکل‌گیری این وحدت عمومی امت انقلاب شده است؛ بر این اساس چهار عامل اساسی و تعیین‌کننده برای ترمیم شکاف‌های موجود وجود دارد که باید با اقدامات انقلابی و مجاهدانه امت انقلابی اسلام ترمیم شود.

آل اسحاق، فاصله‌گیری از ارزش‌های و آرمان‌های اسلامی را مهم‌ترین عامل شکاف‌ها و نواقص موجود توصیف کرد و گفت: برگشت به صراط مستقیم انقلاب موضوع لازم و امکان‌پذیر است؛ بر این اساس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی زمینه برگشت به شاخص‌های اصیل زیست انقلابی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به تصویب آیین‌نامه‌ها و اساسنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مجمع عمومی اشاره کرد و گفت: حضور 3 هزارنفری اعضای جبهه در مجمع عمومی نشان از عقبه 18 هزارنفری است که نوید بازگشت به صراط مستقیم انقلاب را به نسل انقلابی امت اسلامی می‌دهد./837/ 302/ص

ارسال نظرات