۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۸۴۳۷۴
آیت الله علما:

فداکاری و مجاهدت شهدا به انقلاب قدرت بخشید

آیت الله علما با اشاره به مجاهدت و ایثار شهدا گفت: مروز اعتبار و قدرت ایران اسلامی مرهون خدمت و ایثار شهدا و خانواده های شهدا است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر بانک قرض الحسنه رسالت، فرمانده هوانیروز و جمعی از دوستداران شهدا شامگاه امروز با خانواده شهید وحید سلیمانی منش دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار خاطرنشان کرد: شهدا سعادتمند بودند و موجب توجه و عنایت خداوند متعال قرار گرفتند و به درجه والای شهادت دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: ترک دنیا، خانواده و فرزندان سخت و مشکل است اما اجری که خداوند متعال به شهادت می دهد سبب خواهد شد که این مسیر را انتخاب کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: فداکاری و مجاهدت شهدا به انقلاب قدرت و اقتدار بخشید و موقعیت ایران اسلامی را در منطقه در جایگاه والایی قرار داده است.

وی مطرح کرد: امروز اعتبار و قدرت ایران اسلامی مرهون خدمت و ایثار شهدا و خانواده های شهدا است، دشمنان انقلاب و اسلام درصدد حذف روحیه شهادت طلبی در جوانان است.

آیت الله علما گفت: شهدا همچون سید و سالار شهیدان خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، مکتب شهدا باید برای مردم الگو قرار گیرد و مسیر این بزرگمردان تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: به برکت خدمات شهدا، اسلام به تمام جهان صادر شده است، شهدا شاخص، الگو و ماندنی شدند، امید است خداوند متعال اجری عظیم به خانواده های شهدا عطا کند./202/857/ب1

ارسال نظرات