۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۸۴۴۳۳
با تصویب نمایندگان مجلس؛

سقف حقوق مدیران تا سقف 60 درصد افزایش پیدا می کند

مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی مواد اعاده شده از سوی شورای نگهبان در خصوص لایحه برنامه ششم توسعه تصویب کرد که حقوق مدیران تا سقف 60 درصد افزایش پیدا کند.
صحن مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز 11 اسفند در جریان بررسی مواد اعاده شده از سوی شورای نگهبان در خصوص لایحه برنامه ششم توسعه جهت تامین نظر این شورا، با 103 رای موافق، 44 رای مخالف و 8 رای ممتنع ماده 38 این لایحه را تصویب کردند.

طبق ماده 38 لایحه برنامه ششم توسعه، مجموع پرداختی ماهانه مقامات و مدیران و کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهر 1386 و ماده 35 این قانون حداکثر 2 برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان موضوع تبصره ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری است.

تبصره 1- شورای حقوق و دستمزد می‌تواند با پیشنهاد روسای قوا، وزرا یا معاونان رئیس جمهور که ریاست دستگاه‌های اجرایی را برعهده دارند و بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی، برای مشاغل تخصصی، مدیریتی، واحدهای عملیاتی و مناطق مرزی و محروم تا 60 درصد دریافت‌های موضوع این ماده علاوه بر سقف مقرر در این ماده منظور نماید./856/پ203/ص

ارسال نظرات