۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۸۶۹۷۲
افضل الشامی:

اعتاب مقدس پرچم دار مبارزه با تروریست جهانی است

معاون تولیت آستان مقدس حسینی به بررسی عوامل پیروزی بر تروریست های داعش پرداخت و گفت: یاری رسانی ایران و همچنین کمک های هیأت های حسینی از عوامل شکست پروژه داعش در عراق به شمار می آیند.
افضل الشامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، افضل الشامی معاون تولیت آستان مقدس حسینی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(ع) با اشاره به اینکه عتات حسینی خدمت معیار را به زائران حسینی وظیفه خود می داند، اظهار داشت: هیچگاه خدمت به زائر در عتبات محدود نشده است؛ این در حالی است که اقدامات فراوانی در راستای یاری به مردم در زمینه های پزشکی و فرهنگی انجام داده و حتی به یاری وزارتخانه ها کشور عراق می پردازد.

معاون تولیت آستان مقدس حسینی با اشاره به خسارات وارد شده به عراق توسط داعش، عنوان کرد: روزی که داعش در نزدیکی شهرکاظمین و سامرا قرار داشت فتوای حضرت آیت الله سیستانی از پیشروی آنان جلوگیری کرد.

افضل الشامی با اشاره به این که مردم استقبال گسترده ای از فتوای جهاد کفایی داشتند، گفت: در حال حاضر کمتر از 10 درصد سرزمین های اشغالی در اختیار داعش قرار دارد و امیدواریم تا یک ماه دیگر حضور داعش در عراق به پایان برسد و در سوریه نیز اتفاق مشابهی رخ دهد.

معاون تولیت آستان مقدس حسینی با اشاره اینکه خادمان عتبات عالیت حضور مستمری در جنگ علیه داعش دارند، اظهار داشت: عتبات مقدس وقتی نیاز به حضور نظامی را مشاهده کرد، سلاح بدست گرفت و در برابر دشمنان ایستاد؛ بر این اساس معتقدیم که اعتاب مقدس ائمه اطهار پرچمدار جهاد برای حفظ اسلام هستند.

افضل الشامی به بررسی عوامل پیروزی بر تروریست های داعش پرداخت و گفت: فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی، لبیک سریع و مستمر مردم به فتوا و ادامه پیوستن به بسیج مردمی تا به امروز،یاری رسانی فوری جمهوری اسلامی ایران  و همچنین کمک هیأت های حسینی از عوامل شکست پروژه داعش در عراق به شمار می آیند.

معاون تولیت آستان مقدس حسینی در پایان با بیان اینکه دولت عراق نمی تواند غذا و امکانات مورد نیاز نیروهای عراقی را برآورده سازد، گفت: هیئات حسینی هستند که به ارسال غذا و تجهیزات به مناطق جنگی می پردازند./837/ 202/ص

ارسال نظرات