۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۸۹۹۴۴
آیت الله علما:

مدیریت جهادی و انقلابی زمینه ساز رفع مشکلات نظام است

آیت الله علما با اشاره به اینکه مدیریت جهادی و انقلابی زمینه ساز رفع مشکلات نظام است گفت: اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی تحقق می یابد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه رفع مشکلات جامعه با کار جهادی تحقق می یابد، ابراز داشت: مدیریت جهادی و انقلابی و تلاشی صادقانه در راستای رفع مشکلات نظام قطعأ وضعیت اقتصاد را بهبود می بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم باید در رأس کار مسؤولان قرار گرفته و در جهت برطرف ساختن این مشکلات جدیت لازم را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تولید داخلی با کیفیت بالا همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، بنابراین مسؤولان و خدمتگزاران نظام باید از تولید داخلی حمایت لازم را داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: باید تمهیدات لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان اندیشیده شود، استفاده از نیروی جوان سبب تولید داخلی شده و کشور از مصرف گرایی رهایی می یابد.

آیت الله علما با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همه جانبه ملت و مسؤولان است، گفت: دولت و خدمتگزاران نظام از سویی بسترهای اشتغال جوانان را فراهم کرده و مردم نیز با خرید تولیدات ملی به تداوم تولید کالاهای ایران کمک کنند قطعأ به واسطه تحقق این امر اقتصاد نیز اعتلا می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: سابقه تاریک و دشمنی آمریکا با ایران برکسی پوشیده نیست بنابراین نباید به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعتماد کرد زیرا نتیجه این اعتماد تسلط دشمنان بر انقلاب است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کشتار مسلمانان و مردم بیگناه در سوریه و عراق تنها از کشوری گرگ صفت همچون آمریکا برمی آید، آمریکا کانون تروریست و صدور آن به جهان است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد و ابراز داشت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار و عزت ایران اسلامی بوده و نقشه های شوم دشمنان را علیه انقلاب اسلامی خنثی می کند./857/201/ب2

ارسال نظرات