۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۹۰۲۹۸
آیت الله علما:

حل مشکلات استان کرمانشاه با مشارکت دولت و خیرین امکان پذیر است

آیت الله علما با اشاره به اینکه حل مشکلات استان کرمانشاه با مشارکت دولت و خیرین امکان پذیر است، گفت: مجمع خیرین سلامت باید بیشترین انرژی را برای جذب خیرین خارج از استان بکار گیرند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست خیرین سلامت استان کرمانشاه، ابراز داشت: استان کرمانشاه بیشترین آمار بیکاری و فقر را در کشور دارا است و متأسفانه این استان در وضعیت خوبی بسر نمی برد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم استان در وضعیت اقتصادی سختی بسر می برند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حل این مشکلات تنها با اقدامات جدی دولت و همچنین خیرین امکان پذیر است، در چنین شرایطی باید نگاهی ویژه به مردم استان کرمانشاه داشت.

وی در ادامه بیان داشت: خانواده های ضعیف و به ویژه بیماران، نیازمند توجه ویژه مسؤولان و خیرین هستند و باید برای رفع مشکلات آنها چاره اندیشی کرد.

آیت الله علما بیکاری را منشأ بسیاری از مشکلات دانست و گفت: باید در راستای ایجاد اشتغال برای نسل جوان استان نیز چاره اندیشی شده و خیرین با سرمایه گذاری در استان از ثروتهای طبیعی و خدادادی کرمانشاه در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کنند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت باید بیشترین انرژی را برای جذب خیرین خارج از استان و جذب بیشتر اعتبارات دولتی برای استان کرمانشاه بکار گیرند تا با سرمایه گذاری بیشتر در استان گره ای از مشکلات باز شود./857/202/ب2

ارسال نظرات