۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۴۹۱۷۹۴
ریيس ستاد انتخابات استان قم:

با سياه نمايي عليه نظام برخورد قانوني مي شود

ریيس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به نزديك شدن به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اظهار داشت: با سياه نمايي عليه نظام برخورد قانوني مي شود.
ستاد انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالي ریيس ستاد انتخابات استان قم در يازدهمين جلسه ستاد انتخابات استان قم طي سخناني با بيان اينكه بررسي صلاحيت كانديداهاي شوراهاي اسلامي استان در هيأت اجرايي به اتمام رسيده است افزود: پرونده ي كانديداها جهت بررسي نهايي براي شوراي نظارت ارسال شده است.
وي با اشاره به پايان ثبت نام انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: اميدواريم نواقص اين مرحله از انتخابات كه مورد توجه مراجع عظام نيز قرار گرفت، مورد بازبيني و اصلاح قرار بگيرد.
معاون استاندار قم با بيان اينكه در روزهاي آتي فضاي انتخابات در سطح كشور و استان تشديد خواهد شد، افزود: اميدواريم كه اين فضا شاهد شور و نشاط توام با عقلانيت باشد.
ریيس ستاد انتخابات استان خاطرنشان كرد: در روز 29 ارديبهشت شاهد حماسه ي سياسي با افزايش سرمايه هاي اجتماعي كشور خواهيم بود.
جمالي با تاكيد بر اهتمام مجريان انتخابات به امانت داري و صيانت از آراي مردم تصريح كرد: انتظار از متوليان برگزاري انتخابات استان اين هست كه در اين ايام در آماده باش كامل باشند.
معاون استاندار قم همچنين با اشاره به نزديك شدن به ايام انتخابات، تلاش براي افزايش شور و نشاط انتخاباتي در بين مردم را خواستار شد.
وي با بيان اينكه اخبار فضاي مجازي با جديت دنبال مي شود افزود: كانديداهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي قم تنها بايستي در مدت تعيين شده نسبت به تبليغات اقدام كنند.
ریيس ستاد انتخابات استان تصريح كرد: با هر گونه سياه نمايي كانديداها عليه نظام  برخورد مي شود./
۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات