۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۹۳۹۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حماسه ۸ سال دفاع مقدس خط و نشان خوبی برای طمع کاران بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حماسه 8 سال دفاع مقدس خط و نشان خوبی به طمع کاران نشان داد و دشمن متوجه شد که نمی تواند از این رخنه وارد شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار سردار فهمیده، جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در تمام کشور جزء سرمایه های دینی و ملی انسان ها است.

وی گفت: در طول تاریخ اسلام با صحنه های گوناگون بسیار غنی مواجه شده ایم اما صحنه های جهاد و دفاع حال و هوای دیگری دارد و همواره از آن توانسته ایم بهره برداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس یک ورق نورانی بود که بر تاریخ پر افتخار اسلام و مسلمین افزوده شد، افزود: زنان و مردانی که در 8 سال دفاع مقدس سربلند از میدان نبرد بیرون آمدند سرمایه هایی هستند که نباید فراموش شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: حماسه 8 سال دفاع مقدس خط و نشان خوبی به طمع کاران نشان داد و دشمن متوجه شد که نمی تواند از این رخنه وارد شود.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز سعی دارند از راه های تهاجم فرهنگی و فشارهای اقتصادی بر کشور وارد شوند، ادامه داد: مردم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از هیچ چیزی کم نمی گذارند و همان پیروزی در 8 سال دفاع مقدس را در صحنه های دیگر نیز رقم خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس ثبت و ضبط شود و این ذخایر همیشه در تاریخ جاودان بمانند./202/880/ب1

ارسال نظرات