۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۹۴۲۰۷
آیت الله علما:

توهین به مقدسات سبب نفوذ دشمن خواهد شد

آیت الله علما با اشاره به اینکه توهین به مقدسات سبب نفوذ دشمن خواهد شد، گفت: توهین به مقدسات به انقلاب و اسلام خسارت وارد کرده و راه نفوذ دشمنان و هتاکان را می گشاید.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور مردم در انتخابات ابراز داشت: مشارکت مردم در عرصه انتخابات بر عزت و اقتدار ملی می افزاید.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات رعایت مسائل اخلاقی از مهمترین امور بوده و نامزدها باید نسبت به این مسائل پایبند باشند، نامزدهای انتخاباتی باید رعایت مسائل اخلاقی را به اطرافیان خود گوشزد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: توهین یکی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی توهین به مقدسات اسلام است، توهین به مقدسات به انقلاب و اسلام خسارت وارد کرده و راه نفوذ دشمنان و هتاکان را می گشاید.

وی در ادامه بیان داشت: مشارکت در انتخابات سرنوشت نظام را مشخص می کند بنابراین مردم با انتخاب اصلح شخصی را انتخاب کنند که از آرمانهای انقلاب پاسداری کرده و مشکلات نظام را در عرصه های مختلف مرتفع کند.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه تکیه بر توان داخلی سازنده است اظهار داشت: تکیه بر نوآوری، تخصص و نیروهای متعهد داخلی زمینه های پیشرفت نظام را فراهم می کند و از سویی نگاه به خارج از کشور فلج کننده و زیان بار است.

این مسؤول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: نظام اسلامی سالانه جوانان متخصص و متعهد را تربیت کرده و روانه بازار کار می کند اگر از این نیروی با انرژی و متخصص بکارگیری نکرد و از سویی توجه به واردات بی رویه و استفاده از نیروی کار خارجی سبب می شود که اقتصاد روز به روز به سمت وابستگی به کشورهای غربی پیش رود.

آیت الله علما ابراز داشت: باید از امیر به خارج از کشور منصرف شویم همانطور که در دوره های مختلف با تکیه بر توان و تخصص داخلی به بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت ها دست یافتیم امروز نیز می توان مشکلات اقتصادی را با استفاده از ظرفیت های ملی مرتفع ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: امسال با توجه به شعار سال و عملیاتی ساختن منویات رهبر انقلاب تولید داخلی با کیفیت را افزایش داده تا علاوه بر ایجاد اشتغال از وابستگی به کشورهای دیگر جلوگیری شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: تنها راهکار و استراتژی توسعه و ارتقا کشور استفاده از ظرفیت های داخلی است، انقلاب اسلامی همواره با تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم ها ایستادگی کرده است./۸۵۷/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات