۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۴۹۵۰۰۳
معاون شهردار قم:

جانبازان بايد پرچمدار اقدامات جهادي در صحنه مديريت شهري باشند

معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني شهردار قم گفت: جانبازان بايد پرچمدار اقدامات جهادي در صحنه مديريت شهري باشند.
رنجبر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر در مراسم تجليل از جانبازان سرافراز شهرداري قم كه در سالن همايشهاي رضوان شهرداري برگزار شد، با بيان اينكه جانبازان امروز جواني خود را در دفاع مقدس براي دفاع از كيان ميهن و اسلام عزيز هزينه كردند اظهار كرد: زماني كه كسي فكر نمي‌كرد افرادي كه سن كمي داشتند تكليف جنگ و دفاع از مقدسات را مشخص كنند.

وي با بيان اينكه جانبازان و شهدا به دعوت رهبري لبيك گفته و به دفاع از ميهن و اسلام پرداختند گفت: جوانان ما زماني شناسنامه‌هاي خود را تغيير مي‌دادند تا بتوانند در صحنه‌هاي ايثارگري مشاركت داشته باشند.

معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني شهردار قم با تاكيد بر ايثارگري‌هاي شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: كساني در اين صحنه نقش چشم‌گير ايفا كردند كه توانستند وابستگي خود را به ماديات از بين ببرند و دل در گرو معنويات و خدا بدهند.

وي با بيان اينكه در صحنه‌هاي مختلف ملي، استاني و شهري نيازمند جانبازي و ايثارگري هستيم تصريح كرد: امروز هم در صحنه‌هاي مختلف مديريت كشور، مديريت استان و مديريت شهري نيازمند جانبازي و ايثارگري هستيم.

رنجبر گفت: جانبازان و ايثارگران از گوهر وجود خود گذشتند تا بتوانند وظيفه خود در قبال ميهن اسلامي را عمل كنند.

وي با تاكيد بر اينكه روحيه حمايت از خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران در مجموعه مديران شهر جاري است تصريح كرد: مديران و مسوولان وظيفه دارند كه هميشه حامي جانبازان و خانواده آنها باشند و ما قدر شما را مي‌دانيم و سعي داريم با توجه به امكاناتي كه داريم با اينكه از خودگذشتگي شما قابل جبران نيست هر كاري كه مي‌توانيم انجام دهيم.

معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني شهردار قم بيان كرد: ما بايد پرچمدار اقدامات جهادي در صحنه مديريت شهري باشيم تا روز به روز قم را كه مركز و خاستگاه انقلاب اسلامي است./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات