۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۵۰۳۷
حسن عباسی:

ناکارآمدی و بی‌تدبیری مسؤولان ربطی به نظام اسلامی ندارد

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که دولت نتوانست گره اقتصادی کشور را باز کند، گفت: ناکارآمدی و بی‌تدبیری مسؤولان هیچ ربطی به نظام اسلامی ندارد.
حسن عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حسن عباسی، تحلیل گر مسایل سیاسی،‌ شامگاه دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه آمریکا در برجام به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرد و در این زمینه مسؤولان کشوری و دولتمردان کوتاهی کرده و بسیاری از امتیازات را به آمریکا دادند، خاطرنشان کرد: در حالی که وزیر خارجه مدعی بود که با برجام سایه جنگ از ایران خواهد رفت ولی در این زمینه کشورمان بسیاری از امتیازهای هسته‌ای خود را از دست داد.

وی با بیان این‌که یکی از وزرای دولت در مورد جریان لیبرالیسمی و حمایت از این لیبرالیسم حرف زده است، گفت: این امر برای ملت ایران و کشور اسلامی قابل قبول نیست که جریان لیبرالیسمی توسط دولت راه بیفتد.

عباسی تصریح کرد: اختلاس‌ها و فیش‌های نجومی در دولت نگران‌کننده است، چرا که علاوه بر اختلاس‌های بزرگ شاهد از دست رفتن پول 180 هزار میلیارد تومان در ساختار بورس بودیم که متاسفانه هیچ یکی از مسؤولان در این زمینه پاسخگو نیستند.

این تحلیل گر مسایل سیاسی، بیان داشت: وزیر خارجه در سخنانی گفته است که نباید از کلمه دشمن استفاده کنیم ولی متاسفانه در مذاکرات ما بسیاری از امتیازات هسته‌ای را از دست دادیم، دولت با مذاکرات سبب شد که کشورمان در بسیاری از بخشها با تحریم و رکود مواجه شود.

رییس اندیشکده یقین، اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام و شهدای مدافع حرم به دست آمده است و این‌که امروز ایران در دنیا حرف‌هایی برای گفتن دارد در سایه دلاورمردانی همچون سردار قاسم سلیمانی است.

وی با بیان این‌که دانشجویان و مردم می‌دانند در انتخابات اردیبهشت ماه چه کسی را انتخاب کنند، افزود: مردم فهیم ایران همیشه آگاه بوده و با بصیرت خود فردی کاردان را به عنوان رئیس‌جمهور آینده انتخاب می کنند.

عباسی ابراز داشت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون دولت هر روز در آستانه انتخابات آن را افتتاح می‌کند خود راه‌اندازی نکرده بلکه این پروژه‌ها توسط نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسیده که دولت با افتتاح این پروژه‌ها به دنبال مانور تبلیغاتی است.

رییس اندیشکده یقین، گفت: بسیاری از پروژه‌ها توسط قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه به بهره‌برداری رسیده که در این زمینه دولت روحانی با مانور بر روی این موضوع، این پروژه‌ها را به اسم خود می‌زند.

عباسی با بیان این‌که دولت نتوانست گره اقتصادی کشور را باز کند، اظهار کرد: ناکارآمدی و بی‌تدبیری مسؤولان هیچ ربطی به دولت اسلامی ندارد و  باید تراز اسلام در کشور مبنای کار قرار بگیرد، چرا که در حال حاضر در دولت فعلی هیچ ویژگی مربوط به دولت تراز اسلام وجود رعایت نشده است./937/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات