۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۹۵۱۸۰
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

جانبازان پرچم داران ارادت به آرمان های انقلاب

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جانبازان پرچم داران عشق و ارادت ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز تکریم و پاسداشت جانبازان عزیز در ایران اسلامی باید گسترش یابد و نهادینه شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد از ظهرامروز در آیین دیدار با جانباز 55 درصد استان مرکزی در اراک، بیان کرد: جامعه اسلامی باید از بردباری، شکیبایی، ایثار و مقاومت جانبازان درس بگیرد.

ضرورت گسترش تکریم و پاسداشت جانبازان

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جانبازان پرچم داران عشق و ارادت ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز تکریم و پاسداشت جانبازان عزیز در ایران اسلامی باید گسترش یابد و نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با به اینکه اینکه جانبازان سبب افتخار آفرینی های بی شماری برای کشور و انقلاب شده اند، اظهار داشت: استقامت و بردباری جانبازان از روحیه انقلابی و الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) سرچشمه گرفته است و مردم و مسؤولان باید جانبازان والامقام را سرلوحه و نماد خود قرار دهند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه امروز همگان باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران و حفظ شان و منزلت آن ها کوشا باشند، ابراز داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی باید بیش از پیش نهادینه شود و در این راستا برگزاری یادواره های شهدا میتواند این مهم را محقق کند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روز جانباز، فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با جانبازان این سرمایه‌ های گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: جانبازان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با ایثارگری ثابت کردند که پیرو واقعی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی هستند و پس از دفاع مقدس نیز با صبر و استقامت و حضور در عرصه های عشق و ارادت خود را به شهدا و اما راحل نشان دادند.

دیدار با جانبازان نظام اسلامی برای مسؤولان وظیفه و افتخار است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دیدار، خدمت و رسیدگی به جانبازان بزرگوار از وظایف مهم مسؤولان کشور است، ابراز داشت: دیدار با جانبازان نظام اسلامی برای مسؤولان وظیفه و افتخار است و تجدید خاطرات ایثارگری های آنان، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه احیاء می کند.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی های جانبازان والامقام، گفت: جانبازان به خوبی توانستند به وظایف خود نسبت به نظام و انقلاب عمل کنند و سبب عزت ملت ایران اسلامی در جهان شدند.

شایان ذکر است، استان مرکزی 14 هزار جانباز سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات