۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۹۵۸۸۸
آیت الله علما:

ملت ایران همواره در عرصه های مختلف حامی انقلاب هستند

آیت الله علما گفت: در سال ۸۸ حضور با بصیرت و آگاهانه مردم سبب خنثی شدن فتنه شد، ملت بیدار ایران همواره در عرصه های مختلف حامی انقلاب هستند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: حضور همیشگی مردم ایران در صحنه هایی چون راهپیمایی ها و انتخابات بیانگر قدرت و امنیت ملی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ترس دشمنان از ملت ایران است و با وجود چنین مردمی، مستکبران هیچ گاه به خود اجازه تعرض به خاک کشور را نخواهند داد، در حقیقت مردم سایه جنگ را از سر کشور برداشتند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: هرساله پس از راهپیمایی 22 بهمن دشمنان با دیدن حمایت مردم از انقلاب از مواضع خود عقب نشینی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: حضور پرشور مردم در بیش از 30 عرصه انتخاباتی نیز بیانگر قدرت و عظمت ملت ایران بوده و سایه جنگ را از کشور دور نگه می دارد.

آیت الله علما مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر حضور گسترده در انتخابات تاکید دارند زیرا این حضور گسترده دشمن شکن بوده و تهدیدات دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی یادآور شد: در سال 88 نیز حضور با بصیرت و آگاهانه مردم سبب خنثی شدن فتنه شد، ملت بیدار ایران همواره در عرصه های مختلف حامی انقلاب هستند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به شهادت جمعی از مرزبانان و کارگران معدن گلستان عنوان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب کارگران ستون فقرات تولید هستند و سختی های بسیاری متوجه این قشر زحمتکش جامعه است./۲۰۱/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات