۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۹۶۲۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رأی مردم در انتخابات، رأی به نظام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان رأی مردم در انتخابات را رأی به نظام و انقلاب دانست و گفت: آراء مردم و حضور پای صندوقهای رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان شده و اقتدار و امنیت نظام را تأمین می کند.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، انتخابات را مظهر وحدت ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: مردم با وجود داشتن سلایق گوناگون نسبت به نظام، رهبری و شهدا منسجم هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوقهای رأی نشان دهنده تبعیت از رهبری است، افزود: رأی مردم رأی به نظام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم، خاطرنشان کرد: در این راستا نهادها، ارگانها و دستگاه های اجرایی استان باید اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اهمیت حضور در صحنه انتخابات، اظهار داشت: این حضور وظیفه ای شرعی است و موجب ایجاد امنیت و اعتدال در کشور می شود.

شرکت در انتخابات به وجود آورنده امنیت و اقتدار کشور است

وی برگزاری انتخابات را به وجود آورنده اقتدار و امنیت کشور عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات پویایی استان و کشور را در پی خواهد داشت و موجب ناامیدی دشمنان انقلاب می شود.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت توجه در انتخاب اصلح، خاطرنشان کرد: در انتخاب فرد اصلح نباید به حزب توجه کرد، اگر در انتخاب اصلح دچار اشتباه شویم نه تنها مشکلی از کشور حل نمی شود بلکه بر مشکلات همچنان افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی هرگز در انتخابات بازنده نیست، یادآور شد: برای انتخاب اصلح و یأس و ناامیدی دشمنان این حضور باید پررنگ و همراه با بصیرت و آگاهی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: اصلح فردی است که بتواند مشکلات کشور را برطرف سازد، باری از دوش مردم برداشته و با رفع مشکل بیکاری و معیشتی مردم در جهت عمران و آبادانی کشور گام بردارد، فردی که برای رشد و پیشرفت کشور بر ظرفیتهای داخلی تکیه کند و هرگز چشم به دست بیگانگان نداشته باشد./9459/302/ب2

ارسال نظرات