۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۹۶۴۵۶
حجت الاسلام شعبانی:

نیروهای انقلاب نباید وارد منازعات سیاسی شوند

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان گفت: امروز نیاز کشور همگرایی و هم افزایی است و مردم نباید فریب خودزنی های افراد را در عرصه انتخاب خورده و با منازعات بیهوده سیاسی توان و قدرت درک خود را تقلیل دهند.
حجت الاسلام حبیب الله شعبانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درهمدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی، رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان در دیدار با جمعی از طلاب استان همدان که صبح امروز انجام شد با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور مردم در آن، اظهار داشت: هر فردی که برای ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزد می شود باید ویژگی های یک فرد انقلابی را دارا باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح از سوی مردم امری مهم و حیاتی است و اگر جامعه نسبت به این موضوع کوتاهی کند افزون بر مشکلات ایجاد شده در جامعه و برای خود فرد، نظام اسلامی را مورد هجمه قرار می دهد.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه ابراز داشت: از ویژگی های فرد اصلح عمل کردن به مطالبات رهبر معظم انقلاب است که اقتصاد مقاومتی در سرلوحه آن قرار دارد و باید دانست که تبعیت از ولایت و داشتن راهکار عملی و تئوری برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه امری ضروری است.

وی با بیان این که امروز مفاسد اقتصادی گریبان نظام اسلامی را گرفته است؛ ابراز داشت: امروز یکی از معضلات موجود در جامعه مفاسد اقتصادی است و کسی که می خواهد در کسوت ریاست جمهوری حاضر باشد باید قدرت مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت خواری را در خود تقویت کند.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود:‌ انقلابی بودن با افراط و تفریط امری مجزا است و همه افراد باید تلاش کنند که در انتخاب خود انقلابی بودن افراد را مد نظر قرار دهند و این گونه می توان نسبت به سرنوشت کشور امیدوار بود.

وی با اشاره به این که هر جا انقلابی عمل کردیم، موفق بوده ایم، گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که در بازی های دشمنان شکست نخورد و با ذکاوت و هوشیاری عزت کشور ار حفظ کند و اگر این گونه نباشد با سادگی خود منافع کشور را به مخاطره می اندازد.

حجت الاسلام شعبانی ابراز داشت: امروز تخریب یکی از آفات انتخابات است و همه افراد باید با بررسی فرد اصلح و پرهیز از تخریب دیگران هوشیار بوده و انسجام کشور را حفظ کنند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

وی در پایان ابراز داشت: امروز نیاز کشور همگرایی و هم افزایی است و مردم نباید فریب خودزنی های افراد را در عرصه انتخاب خورده و با منازعات بیهوده سیاسی توان و قدرت درک خود را تقلیل دهند./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات