۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۹۶۴۵۷
با حضور آیت الله علما؛

استادسرا و حوزه علمیه خواهران شهرستان گیلانغرب افتتاح شد

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب از افتتاح استادسرا و حوزه علمیه خواهران این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور آیت الله علما و جمعی از مسؤولان برگزار شد.
گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب گیلانغرب

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی، مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از افتتاح استادسرا و حوزه علمیه خواهران این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: آیین افتتاحیه استادسرا و حوزه علمیه خواهران گیلانغرب روز گذشته با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در این مراسم همچنین حجج اسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه و محمد طه مهری امام جمعه گیلانغرب و جمعی از مسؤولان حضور داشتند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: آیت الله علما در این مراسم طلاب و روحانیان را به تقوا و عقلانیت دعوت کرد و عقلانیت را عامل حفظ جامعه از انحرافات در طول تاریخ دانست.

وی در ادامه مطرح کرد: افتتاح این استادسرا در راستای رفاه و بهبود وضعیت اسکان اساتید حوزه علمیه اقدامی مطلوب و سازنده بود.

این مسؤول بیان داشت: طلاب هدایتگران جامعه به سمت سعادت بوده و جدیت در امر تبلیغ موجب حراست از جامعه در مقابل دشمنان اسلام و اخلاق است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: طلاب مبلغان عرصه دین و هدایتگران جامعه بوده و باید در راه تسهیل و رفاه تحصیلی آنها اقدامات بیشتری صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در پایان بیان داشت: توجه به حوزه های علمیه آینده دینی و اخلاقی جامعه را تضمین کرده و نسل آینده را نیز از هجمه های دشمنان حفظ خواهد کرد./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات