۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۴۹۶۸۷۵
حجت الاسلام رضوی مهر:

دشمن به دنبال ایجاد انحراف در مسیر جامعه است

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: دشمن نمی خواهد انتخابات حداکثری داشته باشیم و سپاه به عنوان اصلی ترین مکان استراتژیک جامع و مردم همیشه در صحنه نباید اجازه دهند که دشمن با ارقام و آمار دروغین خود جامعه را منحرف کند.
رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب شب گذشته در سپاه ناحیه همدان با بیان این که سپاه در وضعیت کنونی وظیفه حفظ و حراست از اهداف و ارزش های انقلاب را بر عهده دارد، ابراز داشت: حراست از جایگاه ولایت از وظایف اصلی سپاه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نخستین شالوده مسیر شهدا معرفت است که وجود هر ماهیت اخلاقی به آن وابسته است و در زیارت های معصومان(ع) هم به آن اشاره شده است.

استاد حوزه علمیه استان همدان با اشاره به تبعیت از ولایت، اظهار داشت: انسان باید اهداف خود را قبل از گفتار مشخص کند و کسی که نداند به چه کسی رأی بدهد عقب مانده متحرک است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دومین گام در مسیر بندگی محبت است که لابه لای ادعیه استنباط می شود و اگر اطاعت نداشته باشیم حتی اگر مسؤول هم بشویم نسبت به شهادت و مدافعان حرم موضع می گیریم.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه ابراز داشت: کسی که با دنیا معامله کرده و سیاسی بازی می کند بی شک نمی تواند مفهوم عمیق ولایت را درک کند.

وی با اشاره به برخی کارشکنی ها در عرصه سیاسی و انتخاباتی، خاطرنشان کرد: برخی برای سیاسی بازی خود امام معصوم را هم طعمه امیال سیاسی خود می کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر ابراز داشت: حفظ روحیه انقلابی یعنی این که خود را خالصا لوجه الله در اختیار قرآن قرار دهیم و از ایام شعبان برای درک رمضان و تعالی استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: دشمن نمی خواهد انتخابات حداکثری داشته باشیم و سپاه به عنوان اصلی ترین مکان استراتژیک جامع و مردم همیشه در صحنه نباید اجازه دهند که دشمن با ارقام و آمار دروغین خود جامعه را منحرف کند./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات