۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۹۷۹۰۹
در راستای تبیین ضرورت حضور حداکثری در انتخابات؛

مبلغان خوزستانی به استان های همجوار اعزام شدند

مدیر حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به اهتمام شورای عالی حوزه برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، گفت: در این جهت مبلغانی را در سطح شهرها و روستاهای استان اعزام کردیم و در برخی موارد اعزام هایی به استان های همجوار صورت گرفت.
همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان همایش بصیرتی مبلغان حوزه علمیه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه خوزستان، در همایش بصیرتی مبلغان حوزه های علمیه خوزستان که ظهر امروز در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه خطاب به تأثیرگذاران نظام مقدس اسلامی از جمله روحانیت ابراز داشت: در بخش های مختلف حوزه اهتمام ویژه ای شده و همگان با نگاهی عمیق به وضعیت کشور و حساسیت های پیش رو، در صحنه انتخابات حضور و تأثیرگذاری فعالی دارند.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه روشنگری انتخاباتی را به فال نیک می گیریم، افزود: امروز در محضر معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور هستیم و چنین حضوری مرهون شورای عالی حوزه است، زیرا بزرگان حوزه تصمیم گرفتند که نمایندگانی به استان ها اعزام شود و از مردم برای حضور در صحنه انتخابات دعوت کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه روحانیت خوزستان روحانیتی مردمی، ولایتمدار، جهادی و پیشرو است، عنوان کرد: روحانیان در شهرستان ها و روستاهای استان مشغول فعالیت های تبلیغی برای انتخابات هستند و کمتر مدرسه ای در استان است که طلبه ها و اساتیدش برای تبلیغ نرفته باشند.

حجت الاسلام بهرام پور ادامه داد: افزون بر سطح استان به استان های همجوار و بنا به تقاضای ائمه جمعه آنها مبلغانی را جهت تبیین ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه طلابی فاضل، توانمند، مبلغ و تأثیرگذار در جامعه داریم، خاطرنشان کرد: طلبه های حاضر از مبلغان طرح هجرت هستند که افزون بر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در مناطق اعزامی در حال حاضر به تبیین مسأله انتخابات می پردازند./203/9456/ب1

ارسال نظرات