۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۹۸۰۶۲
آیت الله موسوی جزایری:

روح امور تربیتی در مساجد نباید تضعیف شود

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ضرورت جدی گرفتن حلقه های تربیتی مساجد، گفت: روح امور تربیتی در مساجد نباید تضعیف شود و تنها صورت ظاهری به خود گیرد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز، در جهت اصلاح امور تربیتی در مساجد تأکید کرد: روح امور تربیتی در مساجد نباید تضعیف شود و نباید اجازه دهیم اعمال ما تنها صورت ظاهری به خود گیرد که این یک تهدید و آفت برای جامعه محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: باید حلقه های تربیتی مساجد را بسیار جدی گرفت و با جدیت کامل و در جهت جلب رضای خداوند متعال کوشید تا به پیروزی و غایت نهایی رسید.

امام جمعه اهواز ضمن ابراز خشنودی و رضایتمندی مسؤولان کشوری و به ویژه رهبر معظم انقلاب از انجام طرح های تربیتی صورت گرفته در مساجد استان، بیان داشت: به لطف پروردگار و تلاش های علما و طلاب حوزه های علمیه در استان خوزستان، در زمینه انجام امور تربیتی ـ دینی پیشرفت چشمگیری حاصل شده است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان بر سنگین بودن مسؤولیت لباس روحانیت تأکید و اذعان داشت: لباس روحانیت لباس سربازی برای امام زمان(عج) است و تا کسی صلاحیت آن را نداشته باشد، پوشیدن این لباس برایش جایز نخواهد بود.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: افرادی که این لباس را بر تن می‌کنند باید در تمام زمینه ‌ها از جمله تقوا، انجام امور فرهنگی و همچنین در زمینه‌های درسی، تا جایی که بتوانند پاسخگوی سؤالات و شبهات دینی بوده و صلاحیت لازم را داشته باشند./102/9456/ب1

ارسال نظرات