۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۹۸۱۶۳
آیت الله حیدری:

ائتلاف قالیباف نشان سونامی اتحاد نیروهای انقلابی است

نماینده مردم خوزستان در خبرگان با تقدیر از اقدام انقلابی قالیباف در راستای وحدت نیروهای انقلابی گفت: نفس این عمل زمینه ساز یک موج و سونامی مقدس است که می تواند مایه پیشرفت و حرکت جدیدی شود.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از اقدام انقلابی محمدباقر قالیباف در راستای وحدت نیروهای انقلابی گفت: بنده از اقدام انقلابی آقای دکتر قالیباف تشکر می کنم.

وی افزود: امیدواریم که این اقدام زمینه ای برای تألیف قلوب ایجاد و وحدت دل ها ایجاد کند تا ان شاء الله همه یاران جبهه انقلاب در مسیر واحدی حرکت کنند، نفس این عمل و این فکر سبب منور شدن دل ها می شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که وحدت یک ارزش مقدس است که نورانیت ایجاد می کند، اظهار داشت: این حرکت مهم برخی نگرانی ها، شبهات و برخی از مسائل را می زداید و نسیم روح بخشی است که اگر بوزد اکثریت مردم با این مفاهیم رشد کرده اند و مطابق فطرت پاک آنان است.

وی ادامه داد: مردم با مفهوم وحدت به امام امت لبیک گفتند و وحدت انقلابی را به عرصه عمل نشان دادند، با وحدت و ائتلاف پیروزی های بزرگی در دوران دفاع مقدس و پس از آن به وجود آمد، بنابراین نفس این عمل زمینه ساز یک موج و سونامی مقدس است که می تواند  مایه پیشرفت و حرکت جدیدی شود./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات