۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۹۸۲۵۸
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

جریان ها و افراد با تخریب ‌آقای رئیسی راه به جایی نمی برند/ حرکت قالیباف ستودنی است

عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری با اشاره به ائتلاف نیروهای انقلابی، گفت: اقدام شایسته آقای قالیباف در جهت وحدت اصولگرایان و در حمایت از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ستودنی است.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ائتلاف نیروهای انقلابی، گفت: اقدام شایسته آقای قالیباف در جهت وحدت اصولگرایان در حمایت از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ستودنی است.

وی افزود: مهم انجام تکلیف است، هر قدمی که در مسیر وحدت اصولگرایان و ارزشی‌ها برداشته شود قدمی خداپسندانه محسوب می‌ شود، امیدواریم که مردم عزیز ما هم حضور با شکوه پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه حضور گسترده در انتخابات پیش رو را ضروری دانست و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که حضور مردم با شکوه است، مردم باید با انتخاب اصلح دینشان را به انقلاب و وفاداریشان را به آرمان بلند شهیدان به نمایش بگذارند.

وی با انتقاد از فضاسازی ها علیه نیروهای انقلاب به ویژه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: طبیعی است که این روند تازه نیست، از اول تبلیغات انتخاباتی این روند بوده است و تا برگزاری انتخابات تشدید هم خواهد شد.

آیت الله خاتمی ابراز داشت: کاندیداها باید بدانند که پرونده انتخاب دیگر نزد مردم بسته شده است، یعنی مردم منتخب خود را برگزیده‌اند و با ایجاد یأس و تخریب‌ها راه به جایی نخواهند برد، دیگر در روزهای آخر هر چه تخریب انجام شود فایده ای ندارد.

وی در پایان تأکید کرد: با تخریب و پاشیدن گرد یأس راه به جایی نمی‌برند و به یاری خداوند امیدوارم که خداوند مردممان را موفق به انتخاب اصلح بفرماید./1323/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات