۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۹۹۲۴۷
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام:

رییس جمهور منتخب تابع قانون، مردم و رهبری باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخابات دستاورد مهم انقلاب است، گفت: رییس جمهور منتخب باید راهی که قانون، مردم و رهبری برگزیدند، را ادامه دهد و این خواسته عموم است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با توصیه و سفارش همگان به رعایت تقوا، اظهار کرد: فرهنگ قرآن، مقاومت و ایستادگی است و اصل توانمندی مقاومت درونی، اعتدال و اقتصاد مقاومتی است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه پاداش افرادی که مقاومت می ‌کنند عمل صالح و اعطای بهشت است، تصریح کرد: مؤمن نباید از خود در برابر دشمن ضعف و سستی نشان دهد و تا می ‌تواند مقاومت کند.

وی در ادامه با اشاره به درپیش بودن ماه رمضان، پاسخ نگفتن به ضیافت الهی، گرفتن روزه خشک و خالی و به اجبار شرکت کردن در برخی مجالس و محافل را از کارهایی دانست که موجب محروم شدن از این فیض عظیم می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ایام باقی مانده از ماه شعبان، تصریح کرد: در ایام باقیمانده مؤمنان و مخصوصا جوانان باید فرصت را مغتنم شمارند و با توبه و ارتباط قوی با ائمه تفاوت را در کارهایشان ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تحریمهای جدید آمریکا تصریح کرد: خوشبختانه محاصره‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران سبب رشد کشور شده است و بایستی به رشد و بالندگی کشور توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به سوم و چهارم خردادماه، ایستادگی و مقاومت را عامل اصلی پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: این دو روز از روزهای مهم کشور و تاریخ است که سبب افتخار آفرینی انقلاب شدند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گرفتن روحیه مقاومت از جامعه است، خاطرنشان کرد: مقاومت رمز پیروزی، ماندگاری و تداوم یافتن انقلاب است.

امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات، ابراز کرد: خوشبختانه امروز انتخابات پر شور و با امنیت کامل به همراه استقبال بالا از طرف مردم در حال برگزاری است که امیدواریم با مشارکت بالا و حضور حداکثری به پایان رسد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات دستاورد مهم انقلاب است، تصریح کرد: سرنوشت کشور به دست مردم رقم می‌ خورد و مردم در اداره کشور نقش مهمی دارند که با هر سلیقه ای ریاست جمهوری را انتخاب می‌کنند و این چیز کمی نیست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم باید به طور کامل مراقب باشند که مبادا دشمن این امنیت را بر هم زند گرچه مردم با بصیرت و بیداری خود نمی‌ گذارند توطئه های دشمنان در کشور محقق شود.

وی با بیان اینکه انتخابات موجب حفظ آبروی نظام و محکم شدن پایه‌های نظام می ‌شود، تصریح کرد: رییس جمهور منتخب باید راهی که قانون، مردم و رهبری برگزیدند، را ادامه دهد و این خواسته عموم است./201/9457/ب1

ارسال نظرات