۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۹۹۳۹۱
حماسه۹۶/

گزارش میدانی/تأکید مردم بر حفظ امنیت و آرامش پس از انتخابات

برنده نهایی انتخابات نظام و مردم هستند، نام هر یک از کاندیداها از صندوق بیرون بیاید به عنوان رییس جمهور منتخب مردم خواهد بود؛ مردم اجازه نمی دهند به امنیت کشور خدشه وارد شود.
انتخابات قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتخابات جمهوری اسلامی ایران در فضایی کاملا آزاد و سالم برگزار می شود که این دو ویژگی در انتخابات، ایجاد کننده آرامش و امنیت در کشور است؛ این امنیت و آرامش چه پیش از انتخابات و چه بعد از انتخابات باید رعایت شود.

برای تبیین این مسأله مهم به شعبه های رأی گیری در سطح شهر مقدس قم رفتیم و با رأی دهندگان و مجریان انتخابات به گفت و گو پرداختیم.

حجت الاسلام سید محمدصادق بحرینی از ناظران شعب رأی گیری شهر مقدس قم بود که درباره امنیت در انتخابات، گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه برای کشورهای منطقه الگو بوده است و جضور حداکثری مردم در این انتخابات، زمینه ساز آرامش در کشور است.

وی اظهار داشت: انتخابات در کشور اسلامی ایران به گونه ای است که هر فرد، با هر سلیقه ای کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می کند و در سلامت کامل رأی خود را به صندوق می اندازد؛ این سلامت و آرامش باید پیش و پس از انتخابات برقرار باشد.

حجت الاسلام بحرینی ادامه داد: در نهایت یک کاندیدا به عنوان رییس جمهور منتخب مردمی جمهوری اسلامی ایران انتخاب خواهد شد؛ هر اسمی که از صندوق های بیرون بیاید رییس جمهور قانونی کشور خواهد بود که همه مردم و رأی دهندگان موافق و مخالف، باید برای حفظ اتحاد و امینت تلاش کنند.

ناظر مسؤول یکی از شعب رأی گیری در شهر مقدس قم، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برنده نهایی این انتخابات مردم و نظام است؛ از همین جهت است که روز انتخابات، روز جشن و شادی ملت ایران است.

با حضور در یکی دیگر از شعبه های رأی گیری شهر مقدس قم با خانم غلامی درباره آرامش انتخابات به گفت و گو پرداختیم که وی بیان داشت: ما اصلا به این خاطر در انتخابات شرکت می کنیم که امنیت و آرامش در کشور وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد بعد از انتخابات عده ای بخواهند این امنیت و آرامش را زیر سؤال ببرند، زحمات یک ملت را ضایع می کنند؛ البته این نکته مهم نباید فراموش شود که مردم در حماسه هایی مثل 9دی اثبات کرده اند که هیچگاه اجازه نمی دهند عده ای اخلال گر امنیت این کشور را خدشه دار کنند./840/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات