۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۹۹۶۱۲
امام جمعه گتوند:

اتحاد و انسجام جامعه دستاورد حضور پرشور مردم در انتخابات است

امام جمعه گتوند با اشاره ضرورت اجرای وعده های انتخاباتی از سوی رییس جمهور منتخب، گفت: پیام های حضور دشمن شکن در انتخابات اتحاد و انسجام جامعه اسلامی پیرامون حکومت اسلامی خواهد بود.
انتخابات مایه اتحاد ملت

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دستور کار دولت را مشخص کرده است، عنوان داشت: دولت جدید باید اشتغال و کارآفرینی را به صورت جدی پیگیری کند و در مناظره ها شاهد آن بودیم که رییس جمهور منتخب بیان داشت که در میانه راه هستیم؛ از این رو با انتخاب مجدد فرصتی داده شد تا به وعده ها عمل شود.

 امام جمعه گتوند با بیان اینکه منتخب ملت در چهار سال آینده باید به دنبال تحقق وعده های انتخاباتی از جمله اشتغال و معیشت باشد، اظهار داشت: طرفداران نامزدها عضوی از جامعه اسلامی هستند و رییس جمهور منتخب به عنوان رییس همه، از جنبه قانونی و شرعی موظف به رسیدگی به همه مردم و مجموعه ها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به اینکه رقابت های انتخاباتی باید به رفاقت و پیگیری مطالبات مردمی بدل شود، خاطرنشان ساخت: قوه مجریه تلاش و تعامل با ارکان ها و سایر نهادها و قوه های نظام اسلامی را در راستای خدمت رسانی و پیگری مشکلات مردمی به کار بندد تا گامی در راستای قدردانی و تشکر از مردم همیشه حاضر در صحنه صورت گیرد.

حجت الاسلام شاه آبادی به اختلاف سلایق و مخالفت ها در نظام های حاکم اشاره و ابراز داشت: اختلاف سلایق با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب رییس جمهور پایان می یابد و پیام های چنین حضور دشمن شکنی اتحاد و انسجام جامعه اسلامی پیرامون حکومت اسلامی خواهد بود.

وی مردم و نظام اسلامی را پیروز انتخابات دانست و گفت: اختلاف سلایق در چارچوب نظام اسلامی است و پایبندی به نظام اسلامی در راستای توسعه و کمال یافتگی جامعه صورت خواهد گرفت و امیداوریم رییس جمهور منتخب از ظرفیت ها، طرح ها و اندیشه های نامزدهای دیگر استفاده و امنیت و آرمش جامعه را مدنظر قرار دهد./303/9456/ب1

ارسال نظرات