۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۰۰۴۱۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مطرح کرد؛

لزوم بکارگیری ظرفیت های منطقه ای در اجرای برنامه های فرهنگی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش شهرستان ها در اجرای برنامه های فرهنگی گفت: مدیران شهرستانی باید با استفاده از ظرفیت های منطقه ای هر شهرستان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی با تعامل با سایر دستگاه ها و نهادهای شهرستان اهتمام داشته باشند.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر با حضور مدیرکل و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی، کارشناسان اداره کل و روسای ادارات، نخستین نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر در سال 96 برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست از تلاش های صورت گرفته در پیشبرد برنامه های فرهنگی حوزه دین تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی به تشریح سیاست های سازمان پرداخت و افزود: تلاش ما باید این باشد که مطابق سیاست های کلی سازمان بتوانیم در حوزه کاری خود عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش شهرستان ها در اجرای برنامه های فرهنگی تصریح کرد: مدیران شهرستانی باید با استفاده از ظرفیت های منطقه ای هر شهرستان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی با تعامل با سایر دستگاه ها و نهادهای شهرستان اهتمام داشته باشند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی و آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تلاش در راستای تحقق اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان تاکید کرد.

در بخش دیگری از این نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها به بیان مسائل و مشکلات اداری خود پرداختند و سایر کارشناسان اداره کل شاخص و دستور العمل حیطه کاری خود را بیان کردند./۸۳۳/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات