۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۰۳۴۷۰
امام جمعه نورآباد:

اندیشه های امام راحل چراغ مقابله با توطئه های دشمنان است

امام جمعه نورآباد با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و رواج توطئه های فرهنگی، گفت: با آشناسازی نسل جوان با اندیشه های امام خمینی(ره) باید در جهت بصیرت بخشی در برابر توطئه های دشمن این نسل را آگاه ساخت.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نور آباد، صبح امروز در جلسه انس با قرآن که در بیت امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: انسبا قرآن در خودسازی و تقویت معنویت و اخلاق مؤثر است.

وی با بیان اینکه انس با قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان از مهم ترین ویژگی های امام راحل بود، افزود: امام(ره) الگویی است که در همه دوره ها ملاک و مبنا است.

امام جمعه نورآباد مردم داری، سیاستمداری، تدین، اهل تهجد و توسل به اهل بیت(ع) را از جمله ویژگی های امام راحل عنوان کرد.

وی با یادآوری به اینکه درهم تنیدگی سیاست و معنویت از دیگر ویژگی های امام راحل بود، خاطرنشان کرد: مکتب سیاسی امام(ره) برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است و دیانت هرگز از سیاست جدا نیست.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به اینکه به تعبیر بسیاری از کارشناسان و سیاستمداران دنیا امام(ره) معجزه گر قرن لقب گرفته است، افزود: امام راحل مکتبی بزرگ در تاریخ معاصر بنیانگذاری کرد که در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد.

وی با یادآوری به اینکه مکتب امام(ره) در برابر مکاتب مادی ضد دین در دنیا ایستاد و مکاتبی همچون مارکسیسم و لیبرالیسم به چالش کشید، اظهار داشت: امام خمینی(ره) باورعمیقی به نقش مردم در ایجاد و استمرار حکومت اسلامی داشت.

امام جمعه نورآباد با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم، گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان، باید نسل جوان را با آرمان های انقلاب و نظام اسلامی آشنا ساخت.

وی با تأکید بر ضرورت آشناسازی نسل جوان با اندیشه های امام راحل و آرمانهای انقلاب، بیان داشت: اندیشه های امام خمینی(ره) چراغ مقابله با توطئه های دشمنان است./9451/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات