۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۰۴۴۳۶
آیت الله علما:

جوانان مؤمن و انقلابی سرمایه اصلی کشور هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه جوانان مؤمن و انقلابی سرمایه اصلی کشور هستند، گفت: باید در کارهای مهم و حساس به نسل جوان اعتماد کرد تا زمینه های پیشرفت کشور و نظام فراهم شود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان مسجد کوکب رشیدی کرمانشاه، ابراز داشت: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون، مسأله جوانان مهمترین دغدغه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز بزرگترین سرمایه هر کشوری جوانان آن کشور است و باید از پتانسیل این نسل بیشترین بهره را در راستای اعتلای آرمانهای اسلام و انقلاب برد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نفت و گاز ثروت حقیقی کشور ما نیست بلکه جوانان مؤمن و انقلابی سرمایه اصلی کشور هستند.

وی در ادامه افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون همین جوانان انقلابی و شجاعی است که در شرایط سخت و حساس تا پای جان حامی اسلام و انقلاب هستند.

آیت الله علما اظهار داشت: مساجد محور تصمیم گیری در امور مهم حکومت های اسلامی هستند که باید امروز نیز محوریت خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: جوانان زمانی که در مساجد حضور فعال داشته باشند از لحاظ دینی و تقوا و ایمان نیز تقویت شده و به قدرت بزرگ ایران مبدل می شوند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با تأکید بر لزوم اعتماد به جوانان، مطرح کرد: باید کارهای مهم کشور را به جوانان سپرد و این اعتماد به نسل جوان قطعا زمینه پیشرفت کشور و نظام را فراهم خواهد کرد./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات