۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۰۶۸۱۱
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر عنوان کرد؛

ضرورت حضور مبلغان در برنامه های اوقات فراغت نسل جوان

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با اشاره به اینکه برای اوقات فراغت نسل جوان باید برنامه ریزی صورت گیرد تا جلوی آسیبهای اجتماعی گرفته شود، گفت: در این راستا حضور مبلغان امری ضروری و حیاتی است.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، بعداز ظهر امروز در نشست ماهانه با روحانیان مستقر در این شهرستان که در تبلیغات اسلامی پلدختر برگزار شد، گفت: مهم ترین وظیفه یک مبلغ اطلاع رسانی و بصیرت افزایی بین اقشار مختلف است.

وی با اشاره به وجود آسیبهای اجتماعی و گسترش هجمه های فرهنگی افزود: مهم ترین راه مقابله با این آسیبها آگاه سازی نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی است.

حجت الاسلام صیادی اظهار داشت: با مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی می توان جلوی گسترش آسیبها را نیز گرفت و در ارتقای وضع فرهنگی و اخلاقی جامعه نقش آفرین شد.

وی با اشاره به آغاز اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: برنامه های اوقات فراغت باید پر بار و هدفمند برگزار شود.

رییس تبیلیغات اسلامی پلدختر با اشاره به ضرورت حضور و نقش مبلغان در اجرای برنامه های اوقات فراغت عنوان داشت: این ایام فرصتی مناسب در جهت آگاهی سازی نسل نو نسبت به واقعیتهای جامعه است.

وی ادامه داد: بصیرت افزایی بین نسل جوان سدی مکم در برابر آسیبهای اجتماعی است، در برنامه های اوقات فراغت باید فعالیتهای تبلیغی پر رنگ شود.

حجت الاسلام صیادی با اشاره به اینکه مناطق محروم بیشتر تحت تدثیر آسیبهای اجتماعی قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به این مناطق در جهت مقابله با روا آسیبها است.

گفتنی است، در پایان این جلسه هر یک از روحانیان به بیان نظرات خود پرداختند و در نهایت برنامه هایی جهت اجرا در فصل تابستان مطرح شد./۹۴۵۹/۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات