۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۰۶۹۴۳
امام جمعه بابلکنار:

راهپیمایی روز قدس اقتدار جهان اسلام را به جهانیان نشان می دهد

امام جمعه بابلکنار روز قدس را روز اقتدار جهان اسلام بیان کرد و گفت: حضور پرشور در راهپیمایی این روز موجب افزایش قدرت مسلمانان و بسیج کننده مسلمانان جهان علیه شرک و کفر می شود.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار شب گذشته در جمع مردم شهر مرزی کلا در مسجد جامع این شهر با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امام راحل با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس مسأله آزادی قبله نخست مسلمانان را به یک موضوع وحدت آفرین برای مسلمانان جهان تبدیل کرد.

وی افزود: در فضایی که در بین ملت ها در جهان اسلام عده ای بر طبل ناسیونالیسم عربی و ملی گرایی می زدند، امام راحل با طرح روز قدس آن را به عنوان یک مساله فرا ملیتی و مهمترین خواسته مسلمانان جهان تبدیل کرد.

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که روز قدس اقتدار اسلام را به جهانیان نشان می دهد، تصریح کرد: روز قدس روز دفاع همه جانبه همه مسلمانان در دفاع از اسلام است و موضوعی اعتقادی و حیثیتی برای مسلمانان محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین در طی بیش از نیم قرن اخیر در زیر چکمه جرثومه فساد صهیونیستی تحت شدیدترین فشارها قرار دارند و وجود غده سرطانی صهیونیستی لکه ننگی بر جامعه بشری است.

حجت الاسلام بابائیان حضور در راهپیمایی روز قدس را فریادی بلند برای رهایی مسجدالاقصی از چنگال غاصبان صهیونیستی است، اظهار داشت: به رغم توطئه های مشترک غربی، عربی و عبری برای انحراف افکار مسلمانان از پیگیری موضوع فلسطین، آزادی مسجدالاقصی همچنان مساله اول جهان اسلام است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز موجب افزایش قدرت مسلمانان و بسیج کننده مسلمانان جهان علیه شرک و کفر می شود.

وی ادامه داد: در سایه موج بیداری اسلامی امروز جهان پی به عمق جنایت کار بودن رژیم غاصب صهونیستی و مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین برده است.

امام جمعه بابلکنار به اعتراف سران آمریکا و رو شدن نقش آن ها در ایجاد و تقویت گروهک های تکفیری در منطقه پرداخت و گفت: فلسفه تشکیل داعش و دیگر گروهک های تکفیری، از بین بردن جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی برای در امان ماندن رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: به رغم همه توطئه ها و طرح های شوم استکباری جهان اسلام مسأله آزادی مسجد الاقصی و رهایی ملت فلسطین از اشغال، تجاوز و ظلم را فراموش نمی کند.

حجت الاسلام بابائیان با دعوت مردم برای حضوری پرشور در راهپیمایی آن را یک عبادتی مهم بیان و خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی و ملت های مسلمان در سراسر جهان با حضور پرشور در راهپیمایی عظیم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نمایش قدرت و انسجام خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا و سگ نگهبان ان در منطقه یعنی رژیم صهوینیستی خواهند زد./1313/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات