۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۰۷۱۳۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین:

روز قدس روز مقابله مستضعفان با همه مستکبران عالم است

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه روز قدس تنها اختصاص به قدس و فلسطین ندارد، گفت: روز قدس جهانی و همگانی است و تنها به قدس اختصاص ندارد بلکه روز قدس روز مقابله مستضعفان با استکبار جهانی و ظلم های ‌آنان است.
حجت الاسلام عادل حجت الاسلام غلامرضا عادل

حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است در این روز مستضعفان باید در مقابل مستکبران عالم با تمام نیرو توان مجهز شده و آنها را به خاک مذلت بکشانند.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین افزود: این اداره با هماهنگی بسیج جامعه مستضعفین و اقشار و کارمندان اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با استکبار در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در ادامه با بیان اینکه روز قدس تنها اختصاص به قدس و فلسطین ندارد، اظهار کرد: روز قدس جهانی و همگانی است و تنها به قدس اختصاص ندارد بلکه روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران و مقابله همه ملت هایی است که در زیر فشار ظلم و ستم آمریکا و صهیونیست بوده اند.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر ابراز کرد: در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هماهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برپایی نماز انجام خواهد گرفت به همین منظور دعوت از ائمه جمعه سطح استان جهت برگزاری نماز عید و بیان احکام شرعی در خصوص فطریه و کفارات در شرف انجام است.

حجت الاسلام عادل در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در خصوص عید سعید فطر تصریح کرد: از هم اکنون تبلیغات و اطلاع رسانی جهت حضور اقشار مختلف مردم در مراسم معنوی عید سعید فطر، تبلیغات محیطی و چاپ و توزیع ادعیه نماز عید فطرآماده سازی شده و بقاع متبرکه جهت اقامه نماز آماده شدند و هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش مستقیم نماز عید اقدامات لازم انجام پذیرفته است.

وی در پایان گفت: امیدواریم همه مردم با شرکت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت بی‌دریغ خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام کنند مردم باید بدانند حضور آنها در راهپیمایی روز جهانی قدس در حقیقت مشت محکمی بر دهان آمریکا و قدرت‌های بزرگ جهان است./873/ت۳۰۲/ج۱

 

 

ارسال نظرات