۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۰۸۱۴۹
امام جمعه قلعه گنج:

وجود ماهواره یکی از اسباب نفوذ دشمن است

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه هدف ماهواره ها تغییر تفکر، اعتقادات و باورهای اسلامی در بنیان خانواده های ایرانی است، گفت: از این رو وجود ماهواره یکی از اسباب نفوذ دشمن است.
شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، به تهاجم فرهنگی دشمن در  جامعه اسلامی، اشاره و اظهار کرد: متأسفانه امروزه طلاق یکی از مسائلی است که دادگاه های ما را درگیر آن کرده  و این امر یکی از اهداف غرب به شمار می رود، تا روحیه و ذائقه خانواده های ایرانی را تغییر دهد.

وی بیان کرد: ماهواره یکی از عواملی است که سبب جدایی بسیاری از خانواده ها شده و استکبار جهانی امروز جامعه ما را تحت تاثیر افکار منفی خود قرار داده، و در این راستا سرمایه گذاری های بسیاری را به خرج داده، تا شاهد فروپاشی خانواده های ایرانی باشد.

امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: بنابراین امروزه دشمن با پشتوانه استکبار جهانی و هزاران شبکه ماهواره‌ای به جنگ اعتقادات دینی و مذهبی ما آمده است، که در این باره باید هوشیار بود و اجازه نفوذ به دشمن را نداد.

حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: امروزه دشمن درصدد است تا از پشت خاکریزه های در کمین نشسته و با دسیسه های خود ضربه به پیکره اسلام وارد کند و مسأله طلاق و فروپاشی خانواده های ایرانی، یکی از دسیسه های دشمن به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه بهره مندی از تکنولوژی های روز افزون بر مزیت می تواند اسباب سقوط انسان را نیز فراهم کند، ادامه داد: از این رو وجود ماهواره یکی از اسباب نفوذ دشمن است، که باید همه مسؤولان دستگاه های اجرایی سنگر فرهنگ سازی  را با صلابت و اقتدار حفظ کنند.

امام جمعه قلعه گنج یادآور شد: برای جلوگیری از گسترش طلاق در جامعه بایستی کارهای فرهنگی در سطح بالایی صورت گیرد و زندگی بر مبنای آموزه های دینی باشد،  شروع زندگی همراه با گناه نباشد و دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات دینی خانواده های ایرانی است.

امام جمعه قلعه گنج در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: قدرت تخریب ماهواره به حدی است که می ‌تواند بنیان خانواده و اجتماع را از هم بپاشاند، با دین  و ارزش های دینی ما بازی کند که متأسفانه اخیرا شیوع بیشتری در سطح جامعه اسلامی ما داشته است.

حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: مهم ترین راه مقابله با آسیب های ماهواره تقویت فرهنگ خودی و نشان دادن ارزش های بالای آن به جامعه است، و در نهایت هدف ماهواره ها تغییر تفکر، اعتقادات و باورهای اسلامی در بنیان خانواده های ایرانی است، که می طلبد خانواده ها در این راستا هوشیاری و بصیرت کامل به خرج دهند، تا شاهد فروپاشی بنیان خانواده ها نباشیم./۹۷۰۹/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات