۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۵۰۸۶۱۱
همزمان با هشتم شوال سالروز تخریب بقیع؛

بزرگداشت آیت الله شب زنده دار در جهرم برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال آیت الله حاج شیخ حسین شب زنده دار(ره) با حضور علما، طلاب و اقشار مختلف مردم در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.
آیت الله مرحوم حسین شب زنده دار

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع سلام الله علیهم و بزرگداشت سومین سالگردارتحال فقیه پارسا واستاد اخلاق حضرت آیت الله شب زنده دار جهرمی در شهر جهرم برگزار می شود.

براساس این گزارش، این مراسم روز دوشنبه 12 تیرماه برابر با 8 شوال، پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهرا(س) شهرک انقلاب جهرم برگزار و حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم در آن سخنرانی خواهد کرد.

این گزارش حاکی است، در این مراسم علما، طلاب، روحانیان و اقشار مختلف، همچنین برخی مسؤولان محلی و فرزند آن مرحوم آیت‌الله مهدی شب زنده دار، عضو فقهای شورای نگهبان، حضور خواهند داشت.

گفتنی است، مرحوم آیت الله حسین شب زنده دار از شاگردان حضرت آیت الله بروجردی(ره)، امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی بود و سالیان متوالی در حوزه علمیه قم به تدریس تفسیر و اخلاق اشتغال داشت. آن مرحوم مرداد ماه 1393 پس از یک دوره بیماری درگذشت و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد./917/ 204/ص

ارسال نظرات