۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۱۰۹۹۴
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در دیدار مسؤولان تأمین اجتماعی:

مردم به استفاده از خدمات تأمین اجتماعی تشویق شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: طوری در بیمارستان ها و سازمان های وابسته به تأمین اجتماعی عمل شود که مردم تشویق به استفاده از خدمات تأمین اجتماعی شوند.
دیدار امام جمعه ارومیه با مسؤولان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، گفت: مسؤولیتی که بعهده شما بزرگواران است و در آنجا انجام وظیفه می‌کنید، به اعتقاد من از جمله مهم‌ترین و مقدس‌ترین کارها است.

وی در ادامه افرود: اگر ما با دید عقلایی و منطقی و بالاتر از آن با دید الهی به این قضیه نگاه کنیم، ارزش این کار بیشتر نمود پیدا می کند. یک زمان انسان ارزش کار خود را نمی داند، از این رو در انجام کار با اکراه عمل می‌کند، انسان اگر ارزش کار خود را ببیند، با علاقه تر و محکم تر کار خود را ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی ادامه داد: کار شما کار مقدس و ارزشمندی است، وقتی عده ای از همه جا دستشان کوتاه می شود این مجموعه، مجموعه ای است که می تواند از آن شخص حمایت کند و با عزت و اقتدار به زندگی ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: مردم نیاز دارند که این کار تبلیغ شود و با آن بیشتر آشنا شوند، شاید یک موضوعی برای ما پیش پا افتاده باشد ولی همین موضوع برای مردم مهم و نیاز به توضیح باشد، از این رو باید بیشتر به کار تبلیغ پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بخش پایانی سخنان خود گفت: مسأله مهم دیگر این است که، مقداری از تلاشتان را برای جلب رضایت مردم انجام دهید، طوری در بیمارستان ها و سازمان های وابسته به تأمین اجتماعی عمل شود که مردم تشویق به استفاده از خدمات تأمین اجتماعی شوند./202/936/ب1

ارسال نظرات