۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۱۱۳۸۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دوقطبی‌ سازی جامعه و اختلاف‌ افکنی بین مسؤولان فتنه سوم است

امام جمعه بجنورد با اشاره به دو فتنه ۷۸ و ۸۸، گفت: دوقطبی‌سازی جامعه، به جان هم انداختن مسؤولان و دامن زدن به خودزنی در داخل نظام، فتنه سوم دشمنان است.
حجت الاسلام یعقوبی- نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به برخی اظهارنظرهای مسؤولان ارشد کشور، اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا مسؤولان کشور را به جان هم بیندازند.

وی با بیان اینکه دشمنان در پی دوقطبی کردن جامعه ایران و خودزنی نیروهای داخل نظام اسلامی هستند، افزود: همه مردم و مسؤولان باید مراقب باشند در دام دشمنان گرفتار نشوند؛ زیرا این اختلاف‌ها و خودزنی‌ها به زیان کل نظام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه مسؤولان ارشد کشور نباید گرفتار حواشی شوند، خاطرنشان کرد: اینکه یک مسؤول می‌گوید ما موشک را ساخته‌ایم و دیگری پاسخ می‌دهد پول ساخت آن را ما داده‌ایم درست نیست؛ زیرا اکنون زمان این حرف‌ها نیست.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به لزوم مراقبت نسبت به ایجاد حاشیه در کشور، دوقطبی سازی جامعه و درگیر شدن مسؤولان نظام با یکدیگر را فتنه سوم کشور دانست.

وی یادآور شد: پس از ارتحال امام راحل، دشمنان گمان می‌کردند می‌توانند برای کشور دردسر درست کنند؛ ازاین‌رو برای فتنه سال 78 و ناآرامی‌های کوی دانشگاه برنامه‌ریزی کردند؛ اما این فتنه پس از چند روز با درایت رهبری و بصیرت مردم به پایان رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: دشمنان 10 سال پس از فتنه سال 78 فتنه سال 88 را به راه انداختند که این فتنه هم با تدبیر رهبری و هوشمندی و بصیرت مردم خاموش و نقشه‌های شوم دشمنان که در خارج از مرزها طراحی شده بود، نقش بر آب شد.

امام جمعه بجنورد گفت: اکنون همه مردم و مسؤولان باید مراقب فتنه سوم دشمنان که همان دوقطبی کردن جامعه است باشند و برای مقابله با آن بصیرت خود را ارتقا دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد، با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: این نهاد چشم تیزبین نظام اسلامی بوده و کسی حق تضعیف آن را ندارد./۲۰۱/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات